Op welk circuit werd deze foto gemaakt?

moturist

MF veteraan
4 jan 2003
3.933
11
Groningen
Al gravende in wat ouwe archieven vond ik deze foto van Ed en Netty Pols. Ik wil hem op m'n website zetten, maar eerst probeer ik wat meer informatie te vinden. De foto werd gemaakt op 23 september 1967, maar ik vraag me af op welk circuit. Is er hier iemand die aan de spaarzame achtergrond kan herkennen waar dit is? Zandvoort misschien :?

23_09_67_race_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me zandvoort, gezien de duinen. Mooie boxer op de foto

'k Vind het zo-en-zo een schitterende foto :}
De concentratie, spanning en lol-in-het-racen spatten er gewoon van af
('k word er helemaal gevoelig van '( ).

Maar goed, Zandvoort denken jullie dus ook.
't Zal wel niet één of ander buitenlands circuit zijn hè :?
 
Geweldig bedankt :} :} ook aan je vader natuurlijk!

Mag ik dat op m'n website zetten, uiteraard met dank en vermelding van jullie als bron?

Ik heb nog twee foto's van die zelfde race.
 
Geweldig bedankt :} :} ook aan je vader natuurlijk!

Mag ik dat op m'n website zetten, uiteraard met dank en vermelding van jullie als bron?

Ik heb nog twee foto's van die zelfde race.

Tuurlijk mag je dat doen. Dat was ook de bedoeling toch? Mocht je nog meer van dit soort vragen hebben. Be welcome. Mijn vader heeft het blad Motor van 1966 tot nu compleet. Hij is al 27 x naar de TT geweest. (Getallen bij benadering :) ) Dus daar kan nog wel eens een antwoordje uitkomen.
 
Tuurlijk mag je dat doen. Dat was ook de bedoeling toch? Mocht je nog meer van dit soort vragen hebben. Be welcome. Mijn vader heeft het blad Motor van 1966 tot nu compleet. Hij is al 27 x naar de TT geweest. (Getallen bij benadering :) ) Dus daar kan nog wel eens een antwoordje uitkomen.

Nogmaals bedankt -=CrUSheR=- :}

't heeft even geduurd, maar nu staan alle drie de foto's hier online.
 
Snelste ronde / fastest lap:
W.H. Reichling/A.M. Ritzen, 2.21,5 = 106.677 km/h

Familie van P.H.C. Ritzen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan