Op welke dag naar de motorbeurs?

Op welke dag naar de Motorbeurs Utrecht?

  • Donderdag

    Stemmen: 29 50,0%
  • Vrijdag

    Stemmen: 12 20,7%
  • Zaterdag

    Stemmen: 9 15,5%
  • Zondag

    Stemmen: 5 8,6%
  • Ik ga niet

    Stemmen: 3 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    58
HOe moet ik mij de motorbeurs voorstellen? Is het een beetje te vergelijken met de motorai, of is dat weer heel wat anders :?
De MotorRai is een stuk kleiner dan de Motorbeurs.
Op de Motorbeurs is ook heel veel te koop, veel meer dan op de MotorRai, zo is Motoport ook altijd aanwezig met een enorme stand waar veel occasions staan, dit geldt overigens ook voor Safe.
Op de MotorRai zijn de nieuwste modellen als eerste te bewonderen voor het publiek, op de Motorbeurs staan de nieuwste modellen ook allemaal.

Persoonlijk vind ik de Motorbeurs altijd veel leuker dan de MotorRai, vooral omdat het veel groter is en er dus meer te zien is :)
 
Wij gaan altijd op donderdag met een groepje motorfanaten hier op het werk.
Dat wordt in ieder geval een weekje weinig werken :P , maandag en dinsdag: carnaval, woensdag: bijkomen van carnaval, donderdag: motorbeurs, vrijdag: bijkomen van motorbeurs *D
 
Donderdag de 26e, dan ben ik jarig! Kan ik mezelf gelijk een nieuwe uitlaat cadeau doen *D .

Wordt wel gezellig zo op donderdag. MF dag hehe.
 
Zal wel weer vrijdag worden; donderdag en zaterdag werken en zondag is me te druk. Motor beurs is ideaal voor koopjes maar kijk wel uit voor oude dingen enzo.
 
Gaat wel donderdag worden..
hou niet van druk.. B|

heb de dag vrij genomen, dus kan de hele dag rondlopen.. :9~
zo kom je nooit in utrecht en zo kom je er 2x in het jaar.. :9

ben benieuwd naar de stands...
moet nog ff wachten voor de lijst helaas..
 
Gaan vast wel weer heen, vorig jaar maar een dag bij Motoport gestaan op zondag maar wel echt super gezellig, erg leuke sfeer!! Wil dit jaar wel meer dagen mee....als mijn eigen baas me natuurlijk vrij geeft!! :?
 
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Hangt een beetje van de drukte voor mijzelf dat weekend af (doordeweeks heb ik gewoon school en kan ik dus niet.. OF ik moet een dagje lesvrij nemen. Niet dat ik dat OOOIT zou doen.. O-) )

Wie uit Sittard (of omgeving of zuidelijker) gaat erheen? Ik denk dat als ik alleen aan het gaan kom, dat de kans klein is dat ik ga.
 
o ja.., ik ben van de partij.. :) , maar wanneer weet ik nog niet zeker..
vrijdag waarschijnlijk..
 
Ik ga alle dagen.
Ik wil niets missen :X

Drukste dagen zijn zaterdag en zondag. Als je van plan bent een motor te kopen: ga donderdag of vrijdag. Prijzen zakken toch nooit op zaterdag en zondag, en op de eerste dagen zijn alle standhouders nog 'fris en wakker'.
 
donderdag is mij vrijdag dus die dag ga ik andere dagen kan ik niet eens vrij nemen :( ook al zou ik willen gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan