op welke motoren zit je rechtop???

Yep, zat net te denken... jij bent op zoek naar een Supermotard *D
Kijk eens naar een Yamaha XT660X of een Honda FMX650.

haha! Om even de TS te quoten:
-------
Nou ben ik aan het rond kijken voor motoren waarop ik rechtop kan zitten, maar bij voorkeur ook nog een beetje vlot vooruit kom
-------
En dan noem jij 2 motoren die totaal niet vooruit te branden zijn _O-
 
heb zelf nek problemen maar heb juist bij mijn cbr 1000 minder last hier van.
heb nog een diversion gereden en een magna maar daar had ik nog meer probleemen met mijn nek.denk dat je een verkeert stuur op je cbr hebt zitten.en op de cbr zit ik beter uit de wind wat voor de nek spieren ook beter is .En een schopper kun je helemaal vergeten dan krijg je in je nek en onder in je rug.
 
Je bent een Honda gewend en dan wil je eigenlijk niets anders meer. Dus kies voor een Varadero. Rechtop en uit de wind.

En van die fabeltjes dat je er niet sportief mee zou kunnen rijden. Onzin!
Ik heb zelf altijd VFR gereden en kan me nu op de Varadero nog steeds vermaken. In alle opzichten.

Maak gewoon eens een proefrit en je weet het meteen.

Succes!!!
 
deze zit rechtop, kan je ook af en toe gaan staan, en benen tegen de tank aan klemmen
full
 
Een Yamaha XJ900F, misschien ook de opvolger ervan de XJ900S.
Of een Honda Pan European.

Deze motoren zijn vriendelijk voor je rug.
Als ik last van mijn onderrug heb dan ga ik altijd ff weg op mijn XJ900F.
Dan kan ik heerlijk ontspannen
 
bedenk ook dat je op veel fietsen (zoals mijn SV) een SBK kit kan zetten, en dan heb je een sportieve fiets en zit je rechtop.
 
nou bedankt voor de reactie's jongens (en meisjes)

Het gaat waarschijnlijk een '96 gsx1100F worden. vandaag proefritje maken. Heb er al effe op gezeten, en dat beviel goed (voel me wel beetje schuldig jegens vorige racer...)
 
nou bedankt voor de reactie's jongens (en meisjes)

Het gaat waarschijnlijk een '96 gsx1100F worden. vandaag proefritje maken. Heb er al effe op gezeten, en dat beviel goed (voel me wel beetje schuldig jegens vorige racer...)

ligt het aan mij of is dit een "soortgelijke" fiets? ;)
 
Vstrom = een leuke fiets voor weinig geld. Je zit lekker rechtop en je kunt er zowel ontspannen mee toeren als lekker doorrijden. Comfortabel en je kunt ook duo en bagage meenemen. Is mij heel goed bevallen. Lange ritten (1000 km per dag met duo en bagage) geen probleem, lekker scheuren in de Eiffel of Vogezen ook niet.

Voor dat geld een topfiets, en mijn Vstrom staat nog te koop bij de dealer. Voor weinig dus. Ik reed wel de DL1000, de 650 lijkt me een beetje underpowered met duo en bagage maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Waar ik tot nog toe op uit kom zijn:
de meeste bmw's
suzuki v-strom
varadero en transalp
triumph trophy;)

Wat is er mis met het type wat tussen de Varadero en Transalp zit?

full


Mijns inziens lekkerder dan een Transalp, en zEker niet minder lekker dan een Varadero.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan