Op zoek naar een goeie padockstand

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
Ik ben op zoek naar een goeie padockstand,en ik wil weten welke goed zijn en welke minder goed zijn.
Ik wil alle voor en nadelen van verschillende padockstands weten,en tevens de prijzen.
 
De paddock die ik nu gebruik heb ik bij http://www.mvr.nl/index2.html (MVR Rotterdam) gekocht (Products>Motolift). De prijs zal denk ik wel wat lager zijn dan wat op de site staat. Hij had die paddock/motorlift al een tijdje in de aanbieding:

full


Ik heb verder geen klachten over de paddock. Hij doet wat het moet doen en je kunt zonder al te veel moeite in je ééntje de motor opbokken zonder dat de motor bij het opbokken een eigen leven gaat leiden. En de boel blijft na het opbokken stabiel.
 
heb er 1 van bike lift was 49,95 en werkt perfect is universeel dus je hoeft er nooit meer 1 te kopen als je bv van motor wisselt ofzo.
 
Iemand anders nog suggesties?

Ik heb laatst een goede paddockstand gekocht bij Marco Moto in Den Haag. Je kan even op zijn site kijken voor de types. Hier staan ook de prijzen bij. Ik heb er eentje met wieltjes die ik kan verrijden.

Voor de URL kan je onder in de banner kijken van Motorforum.

Groet ELF76
 
Terug
Bovenaan Onderaan