Op zoek naar een ouwe Joe Bar helm.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
16.019
8.680
Driebergen
Facebook
Ik heb jaren terug (1996 ongeveer, vanaf het lessen en een paar jaar daarna) een open Joe Bar helm gehad en ik zou graag er weer ééntje willen hebben al is het alleen maar om naar te kijken maar kan niets vinden, is iemand hier toevallig zoiets tegen gekomen?

Kleuren waren in het echt een stukje feller als op deze ingescande foto's...

full

full

full
 
Geen idee waar je die helm kan krijgen, maar gave foto's....

Haha dankjewel, ik dacht zal niet alleen mijn kop uitknippen maar dan ook maar de rest erbij plaatsen leuker om naar te kijken. _O- Zijn foto's van Ad van Bohemen toendertijds gemaakt voor de Bigtwin.

Dit is dan een dichte van Lazer.
Misschien heb je er wat aan.

[afbeelding]

Ken ik, nog opgehad op de motorbeurs maar toch niet wat ik zoek, potje van Laser is wel geinig trouwens. :Y

Via Google zag ik dat de Lazer Rider (jethelm) ook in Joe Bar uitvoering is geleverd.

Ik heb zelf nog op "casque joe bar" gezocht omdat het Frans is maar geen resultaat, lijkt bijna of het ding nooit bestaan heeft maar heb de helm ook nog één of twee keer op meetings enzo gezien toendertijds, ik vond de mijne bij Piet Snot in Utrecht, een stripzaak.
 
wat niet te koop is kun je zelf toch (laten) maken.

Zwarte helm kopen en stickertje laten printen Hoppa klaar ben je...
 
Haha dankjewel, ik dacht zal niet alleen mijn kop uitknippen maar dan ook maar de rest erbij plaatsen leuker om naar te kijken. _O- Zijn foto's van Ad van Bohemen toendertijds gemaakt voor de Bigtwin.Ken ik, nog opgehad op de motorbeurs maar toch niet wat ik zoek, potje van Laser is wel geinig trouwens. :YIk heb zelf nog op "casque joe bar" gezocht omdat het Frans is maar geen resultaat, lijkt bijna of het ding nooit bestaan heeft maar heb de helm ook nog één of twee keer op meetings enzo gezien toendertijds, ik vond de mijne bij Piet Snot in Utrecht, een stripzaak.
Piet Snot heb ik ook wel eens wat Joe Bar spul gekocht :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan