Op zoek naar een routeplanner voor op de pc

house2kill

MF'er
9 feb 2005
124
0
Geleen
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een goede routeplanner voor op mijn pc. Ben momenteel aan het kl*ten met Route66 maar deze vind ik niet fijn.

Ik wil graag een planner hebben wat afgestemd is op motorrijden. Mijn vraag aan jullie dus, wat is een goede planner dat ook motorvriendelijk is.

Alvast bedankt.
 
Microsoft Autoroute is wel aardig.
Als je goed Duits kan: Motorradtourenplaner, incl. 600 routes. (via Louis.de)
 
Nou ik zal het anders formuleren. Ik wil graag motorritten uit gaan zetten. En dan wil ik een zo duidelijk mogelijke planner hebben voor op de PC waar ik genoeg niet gebonden ben aan het aantal tussenpunten.

Hoe doen jullie een motorrit uitzetten?
 
Nou ik zal het anders formuleren. Ik wil graag motorritten uit gaan zetten. En dan wil ik een zo duidelijk mogelijke planner hebben voor op de PC waar ik genoeg niet gebonden ben aan het aantal tussenpunten.

Hoe doen jullie een motorrit uitzetten?

Niet.

Motorrijden heeft iets met vrijheid en avontuur te maken. Gewoon rijden en je komt vanzelf wel ergens terecht en als je lang genoeg doorrijdt ook wel weer een keer thuis.
 
Nou ik zal het anders formuleren. Ik wil graag motorritten uit gaan zetten. En dan wil ik een zo duidelijk mogelijke planner hebben voor op de PC waar ik genoeg niet gebonden ben aan het aantal tussenpunten.

Hoe doen jullie een motorrit uitzetten?
Dat kan met beide planners die ik al genoemd heb.
Of gewoon ouderwetsch een kaart d'rbij pakken en daar op kijken :)
 
Niet.

Motorrijden heeft iets met vrijheid en avontuur te maken. Gewoon rijden en je komt vanzelf wel ergens terecht en als je lang genoeg doorrijdt ook wel weer een keer thuis.

Fijn antwoord! :Y

B|

Anyway, ik ben ook wel benieuwd. Al dat gebla over vrijheid is wel waar, maar het is ook wel eens leuk om met een groep te rijden hoor. Of dat mensen van hier zijn, of met een motorclub, routes worden nou eenmaal regelmatig uitgezet... Dat niet iedereen dat leuk vind, dat hoeft de TS niet te weten hoor...
 
Motorrijden heeft iets met vrijheid en avontuur te maken. Gewoon rijden en je komt vanzelf wel ergens terecht en als je lang genoeg doorrijdt ook wel weer een keer thuis.

Hier ben ik het wel eens mee. Maar het is toch wel eens leuk om een mooie route uit te zetten, met mooie bochten.

Goed voorbereid is altijd beter. Avontuur vind ik geweldig maar mijn vriendin vind dat toch niet zo leuk ;)
 
Fijn antwoord! :Y

B|

Anyway, ik ben ook wel benieuwd. Al dat gebla over vrijheid is wel waar, maar het is ook wel eens leuk om met een groep te rijden hoor. Of dat mensen van hier zijn, of met een motorclub, routes worden nou eenmaal regelmatig uitgezet... Dat niet iedereen dat leuk vind, dat hoeft de TS niet te weten hoor...

Sorry, ik was vergeten dat je op een forum alleen mag vermelden wat iedereen al weet omdat het er al staat en je alleen mag melden dat je er ook zo over denkt.

:^
 
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een goede routeplanner voor op mijn pc. Ben momenteel aan het kl*ten met Route66 maar deze vind ik niet fijn.

Ik wil graag een planner hebben wat afgestemd is op motorrijden. Mijn vraag aan jullie dus, wat is een goede planner dat ook motorvriendelijk is.

Alvast bedankt.

Ik gebruik voor het uitzetten en rijden van routes
het programma mapsource city-select van garmin.
Deze heb ik bij mijn gps-v navigatiesysteem gekregen.
Dit programma is waarschijnlijk ook te downloden zie limewire.
en te gebruiken maar dan niet op een gps .
Met dit programma kun je ook veel internet routes bekijken.
 
Laatst bewerkt:
nog plaatje

full
 
Ik gebruik AND Travel 2006 , van hier tot Kiev, kent elke zandweg, en 99 tussenpunten.

Op de vaste PC
Op de laptop
En de foon met GPS muis

Werkt heel goed, vergt alleen 6 gb vrije ruimte van je schijf

zie www.bol.com of kom langs (ik stuur niks op) staat op DVD
 
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een goede routeplanner voor op mijn pc. Ben momenteel aan het kl*ten met Route66 maar deze vind ik niet fijn.

Ik wil graag een planner hebben wat afgestemd is op motorrijden. Mijn vraag aan jullie dus, wat is een goede planner dat ook motorvriendelijk is.

Alvast bedankt.


ik heb autoroute 2006 voor je en mapsource :P (een backup zullen we maar zeggen O-) ) mail maar ;)
 
TomTom Rider. Als ie net zo werkt als de 700 zal je er veel plezier van hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan