Op zoek naar een span.

Sinds vanmiddag mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van de rode zzr1100 speedline 2000 span.
Ik moet het span nog ophalen als het weer beter is en er geen pekel meer ligt. Ik ben benieuwd!

krabbels-goed-gedaan-812104.gif


Nu nog een nieuwe nickname aannemen. Kwakkelkracht of zo? :+
 
Mooi man. Mooie machines

Vroeger flinke indruk op me gemaakt

nu nog steeds mooi

veel plezier er mee
 
Bedankt allemaal :-)
Ik moet hem nog ophalen, nog even geduld hé...

In de bak zitten nog geen gordels. Het lijkt me nuttig om die er in te hebben, vooral voor kinderen zodat ze niet opeens kunnen opstaan oid.
Hebben jullie tips? 2, 3 of 5 punts? Of...?
 
2 punts is het makkelijkste (zeker bij een speed)
5 punts is voor kleinere kinderen handiger tegen het omvallen als ze in slaap vallen.
 
Montage lijkt me opzich het probleem niet. Maar is het bij een 2punts (heupgordel) niet zo dat ze bij een noodstop tegen die rand met het ruitje aan kunnen komen?
Mijn kinderen zijn 6jr en 8jr.

De kleinste spuugt regelmatig in de auto, we hebben eigenlijk nog geen idee wat daar de rede van is. Ik hoop dat dat in de span minder gaat zijn...
 
Montage lijkt me opzich het probleem niet. Maar is het bij een 2punts (heupgordel) niet zo dat ze bij een noodstop tegen die rand met het ruitje aan kunnen komen?
Mijn kinderen zijn 6jr en 8jr.

De kleinste spuugt regelmatig in de auto, we hebben eigenlijk nog geen idee wat daar de rede van is. Ik hoop dat dat in de span minder gaat zijn...
Wagenziekte heeft die van mij ook last van (vooral als het wat warmer is) in het zijspan of achterop nog nooit last van gehad.
 
Wagenziekte heeft die van mij ook last van (vooral als het wat warmer is) in het zijspan of achterop nog nooit last van gehad.

Hier hetzelfde... Op vakanties in huur autootjes is het altijd :r

Gekke is, in de Landrover die we hadden en het zijspan niet. Denk dat dat ook spannender is voor de kleine. Hij geniet ervan, zit mee te sturen.
 
Toen de kids van ons nog erg klein waren dan hadden ze een fietshelm op en later een jet helm met een vizier, het kan warm zijn in de zijspan ( onder het dak) dus wat extra lucht is welkom.
 
Bedankt allemaal :-)
Ik moet hem nog ophalen, nog even geduld hé...

In de bak zitten nog geen gordels. Het lijkt me nuttig om die er in te hebben, vooral voor kinderen zodat ze niet opeens kunnen opstaan oid.
Hebben jullie tips? 2, 3 of 5 punts? Of...?

Ik heb voor een vierpunts gekozen en omdat bij mij het bakje en het stoelframe van staal zijn was de bevestiging geen punt
 
Nee, er lag sneeuw en veel pekel. De motor zag er goed uit en proefrijden zou voor mij niet echt meerwaarde hebben omdat ik tocg niet goed kan beoordelen of hij goed stuurt/reageerd aangezien ik vrijwel geen ervaring met en span heb.
Vwb de zzr, met japans heb ik niet veel ervaring maar de motor zag er gezien de leeftijd best goed uit en niet afgeragd. De zzr1100 is zowat bullit proof dus ik dacht doen!
 
:-)) ach daar maak ik me niet zo druk om hoor. Ik krijg rete veel handige tips en ben al lekker op weg!

Inmiddels leuke en betaalbare 4 punts gordels gezien via een mp winkel maar die bestel ik pas als ik het span heb staan ivm retour sturen mocht het echt niet passen.
 
Dat zou helemaal top zijn.
En tips voor helmpjes? Integraal of liever potje met klapvizier?

Ik heb ook 4-puntsgordels in de bak gezet.

Mijn dames ( 8 en 10) hebben pothelmpjes met vizier.

Toen ze jonger waren hadden ze ski-helmpjes op. Maar met 6 en 8 kan het denk ik wel jethelm, beetje licht in gewicht uit zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan