Op zoek naar een span.

Kan jij dan ook iets zeggen over die kilometerstand? Ik vind hem wel heel laag.
Vroegah, ik denk drie fallisementen gelden bouwde EML nog zelf, gewoon in Neede. Ook dit model met naafbesturing aan de ZX10.

Die km's zijn echte, voor meer info kun je het beste bij de eigenaar navragen.
En indien die akkoord gaat wil ik best meer info geven. Maar vind dat nu niet aan mij.
 
Die km's zijn echte, voor meer info kun je het beste bij de eigenaar navragen.
En indien die akkoord gaat wil ik best meer info geven. Maar vind dat nu niet aan mij.

Dan is 't mooi spul voor die prijs. :t

Helaas heb ik 't nu niet in m'n welbekende ouwesok zitten. -O-
 
er zijn meer motoren die minder dan 2000 km per jaar rijden dan meer denk ik... ;)
 
Het gemiddelde in nederland ligt net onder de 2000km per jaar.
En de woon werkverkeer rijders die 20.000 per jaar rijden krikken dat gemiddelde heel erg op.
 
Bij mij zijn alle km met de motor met of zonder span niet voor Mn werk maar op weg naar treffens of ritjes of ontspanning of wat dan ook.
 
Ik heb een blauwe zzr1400 met stern rx-z te koop zien staan. Boven budget maar wat een gave combi!
Heb je met die brede sloffen niet sneller last van aqua planning? De druk per wiel is ivm een auto immers veel lager per cm2...
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wel. Maar och, we zijn sowieso een beetje raar bezig op onze asymmetrische driewielers.

Ik heb ook een Volvo V70. Veel safer, maar span is leuker 😉
 
Waar staat deze te koop\kan hem niet vinden ben ook zoekende d
Ik heb een blauwe zzr1400 met stern rx-z te koop zien staan. Boven budget maar wat een gave combi!
Heb je met die brede sloffen niet sneller last van aqua planning? De druk per wiel is ivm een auto immers veel lager per cm2...
 
Ik had met voor en achter een autoband wel dat ik soms de aandrijving kwijt was. Met een bolle voorband heb ik daar geen last meer van. In de regen wil het allemaal toch wat meer glijden en driften maar zoals een auto alle controle verliezen heb ik nog nooit meegemaakt.
 
Ja je hebt wel eens last van aqua-planning. Zorgen voor voldoende profiel helpt wel al aardig.

Heb 195 autoband onder de bak die wil wel eens een beetje planneren, niet dat je daar echt last van hebt.
Achterwiel is 185 autoband, sinds daar weer een nieuw bandje met lekker profiel op zit, niet echt last meer van
 
Sinds vanmiddag mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van de rode zzr1100 speedline 2000 span.
Ik moet het span nog ophalen als het weer beter is en er geen pekel meer ligt. Ik ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan