Op zoek naar een tweeling-CB

motofreggel

MF'er
25 jun 2004
41
0
heverlee
ieplala,

niks speciaal te melden, ik wilde gewoon even een fotootje van mijn CB-tje de wereld in sturen nu ik eindelijk mijn digicam heb. Het leuke aan de CB-wereld is dat het zeer moeilijk is om een zeer gelijkaardige CB te vinden. zoals je hier kan zien is de mijne een 750 K7 uit 1979. Wie heeft er een zeer gelijkaardige, of ben je zelf wel nieuwsgierig of er niet nog eentje zoals de jouwe ergens rond tuft? Laat de CB-piccies maar komen, dat is eigenlijk de reden van deze topic hoor :]


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111518/c33216cee93ee1f331369392128f858b (moto 3 low q.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Dit zou beter moeten zijn...

full
 
>> gaaf om te zien !!

de mijne is een stuk "nieuwer " maar wel leuk om te zien waar ie "vandaan komt "
 
leuke reportage daar, zal ik zeker in't oog blijven houden! Mooie restauratie trouwens, toch vind ik mijn uitlaatjes mooier :p
heb momenteel een tijdsgebrek, maar wanneer dat voorbij is wil ik ook echt wel eens gaan knutselen aan mijn brikje :] , hoewel ik er nu al zeeer tevreden mee ben hoor maar tegen dan zal hij het mss wel nodig hebben om een beetje verzorgd te worden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan