Op zoek naar goede dealer voor 1ste koop motor

martijn1989

Die hard MF'er
10 mrt 2008
536
0
Neede
Hallo,

Zoals de titel al zegt. Ik ben op zoek naar een 1ste motor. Het liefst koop ik deze bij een goede dealer.

Kunnen jullie mij wat ervaringen met dealers geven? (ik woon in het oosten van het land in Neede om precies te zijn) Ligt in de buurt van zuthpen/lochem enz.

Een aantal dealers waar ik wat over zou willen weten is:

Motoport zelhem
Jawe varsseveld
... in winterswijk
en Motor eibergen (honda dealer) is wel lkkr dichtbij 5km maar :+

Ik hoor het wel van jullie, alvast bedankt.
 
motorport zelhem heeft er wel veel staan

motor eibergen is ook wel goed ga ik zelf ook altijd heen en nooit probleemen gehad.

kom zelf ook uut nee
 
motorport zelhem heeft er wel veel staan

motor eibergen is ook wel goed ga ik zelf ook altijd heen en nooit probleemen gehad.

kom zelf ook uut nee


haha oke... Ik zag namelijk de fazer600 van yamaha bij motor eibergen staan dus ik ga daar 2e paasdag ff kijke.
 
Motor Oost is een goeie zaak, Elferink in Oldenzaal is ook een hele leuke zaak met mensen die echt hart hebben voor motoren. Voor de rest.. wat is ver in Nederland voor een goeie zaak he? :P Wat voor motor wil je?
 
Motor Oost is een goeie zaak, Elferink in Oldenzaal is ook een hele leuke zaak met mensen die echt hart hebben voor motoren. Voor de rest.. wat is ver in Nederland voor een goeie zaak he? :P Wat voor motor wil je?


idd, motor elferink zijn echte liefhebbers en erg eerlijk.
 
fazer600 is zeker een goede beginnersmotor! heb ik zelf ook, en nu nog, na pakweg 2 jaar nog altijd veel lol aan...

maar wat die motordealers betreft... ik heb alleen verstand van termaat, de winkel vind ik wel goed, garage iets minder (niet dat ze zo slecht doen, ik zou zo weer mijn motor bij hen brengen voor een beurt)
 
Gebroeders van Doorn motoren te Ammerzoden :Y
De kennis en klantvriendelijkheid en aantrekkelijke prijzen van Sjaak en Gerrit... :} :} :}

Niets dan lof voor de Gebroeders van Doorn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan