Op zoek naar goede overnachting tijdens GP Catalunya 2011

Talentino

Rookie
30 sep 2010
7
0
Staphorst
We zijn van plan om begin juni een lang weekend naar Barcelona te gaan voor o.a. de MotoGP van Catalunya. Graag zou ik wat reacties willen van diegenen die er al eens geweest zijn.
Waar kunnen we het beste overnachten? In Barcelona zelf of dichterbij het circuit of in een appartement aan de kust?
En wat zijn de afstanden ongeveer tussen vliegveld - Barcelona - circuit? Is het aan te raden om een paar dagen een auto te huren?

Alvast bedankt!
 
Als je zeker weet dat je gaat zou ik nu al m'n vliegtickets regelen .
Ik heb voor Valencia nu al m'n vliegtickets binnen voor twee personen 268 euro , vroeg erbij zijn ik vlieg dan altijd vanaf R'dam airport ligt bijna in m'n achtertuin dus lekker makkelijk naar Alicante auto huur doe ik daar regelen scheelt enorm.
Maar voor info moet je hier even kijken.
http://www.motoexpress.co.uk/catalunya_motogp.htm
 
Zit meestal hier , eerste bocht na start/finish met uitzicht op meerdere bochten maaar zorg dan wel dat je hoog zit.
Volgens mij kan je binnen kort de kaarten al bestellen.
full
 
heb net ff gekeken Jij zou dan voor twee personen van R'dam naar Girona ongeveer 350 euro kwijt zijn vertrek donderdag en terug vlucht op dinsdag met Transavia.
 
Laatst bewerkt:
maandoverzicht dag eerderdag later
za 28 mei€ 111,8918:30 vertrek20:20 aankomstdi 31 mei€ 96,8907:10 vertrek09:00 aankomstdo 02 jun€ 96,8918:30 vertrek20:20 aankomstza 04 jun€ 111,8918:30 vertrek20:20 aankomstdi 07 jun€ 81,8907:10 vertrek09:00 aankomst
maandoverzicht dag eerderdag later
do 02 jun€ 49,7320:50 vertrek22:50 aankomstza 04 jun€ 74,7320:50 vertrek22:50 aankomstdi 07 jun€ 59,7309:40 vertrek11:40 aankomstdo 09 jun€ 49,7320:50 vertrek22:50 aankomstza 11 jun€ 89,7320:50 vertrek22:50 aankomst

heenvlucht

donderdag 2 juni 2011
vluchtnummer: HV 5067
van: Rotterdam
vertrek om 18:30 u (lokale tijd)
naar: Girona
aankomst om 20:20 u (lokale tijd)

terugvlucht

dinsdag 7 juni 2011
vluchtnummer: HV 5068
van: Girona
vertrek om 09:40 u (lokale tijd)
naar: Rotterdam
aankomst om 11:40 u (lokale tijd)

totaal per persoon
156,62
uw boeking
2volwassenen en/of kinderen vanaf 12 jaar; 313,24
TOTAAL; 313,24
incl. 83,24
belastingen en toeslagen
 
Laatst bewerkt:
Gerrit,

Heb eens van je gelezen dat je al een keer of 8 naar de GP van Catalunya geweest bent. Maar waar kun je dan het beste gaan zitten qua overnachting? We gaan namelijk niet alleen voor de MotoGP, maar gelijk een korte vakantie erbij.
Dus met het oog op het strand, de stad Barcelona en circuit Montmelo zoeken we dus naar een geschikte locatie.

Kun je beter op Girona vliegen dan op Barcelona?
 
Gerrit,

Heb eens van je gelezen dat je al een keer of 8 naar de GP van Catalunya geweest bent. Maar waar kun je dan het beste gaan zitten qua overnachting? We gaan namelijk niet alleen voor de MotoGP, maar gelijk een korte vakantie erbij.
Dus met het oog op het strand, de stad Barcelona en circuit Montmelo zoeken we dus naar een geschikte locatie.

Kun je beter op Girona vliegen dan op Barcelona?
Kijk in je PB ;)
 
Vorige zomer een weekje naar Calella geweest, een heerlijk kustplaatsje op 50km van het circuit. Aldaar een autootje gehuurd en rondgetourd, ook naar het circuit. Schitterende routes gereden en het verblijf was een stuk rustiger dan in Barcelona zelf. Naar de stad Barcelona kan met de trein in een half uurtje.

Dus je kunt prima met een reisaanbieder naar de Costa Maresme/Costa Brava voor een relaxte vakantie. Voor ongeveer 50 euro per 24 uur heb je een Fiat Panda onder je kont om je naar het circuit te begeven :)

montmelo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vorige zomer een weekje naar Calella geweest, een heerlijk kustplaatsje op 50km van het circuit. Aldaar een autootje gehuurd en rondgetourd, ook naar het circuit. Schitterende routes gereden en het verblijf was een stuk rustiger dan in Barcelona zelf. Naar de stad Barcelona kan met de trein in een half uurtje.

Dus je kunt prima met een reisaanbieder naar de Costa Maresme/Costa Brava voor een relaxte vakantie. Voor ongeveer 50 euro per 24 uur heb je een Fiat Panda onder je kont om je naar het circuit te begeven :)

[afbeelding]
Oei als ik die foto ziet , gaat het weer kriebelen maar ff geduld
 
Oei als ik die foto ziet , gaat het weer kriebelen maar ff geduld

:)

Kriebelen deed het ook, 40+ graden die dag. Was toevallig een circuitdag bezig, echter kwamen we net tijdens de siësta aan -O- Wel errug gaaf om er even geweest te zijn, al hebben we enkel wat rijders op een stretcher in de pits zien snurken voordat we de airco weer indoken.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan dit jaar naar Catalunya :Y
Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat op de camping :P
 
Laatst bewerkt:
wij rijden donderdag aan, is kijke of die campings daar tt assen overtreffen
na de motogp rondrit door de pyreneeen :}
 
Laatst bewerkt:
Oké, er zijn dus meer Nederlanders aanwezig komend weekend! ;-) Wij overnachten een weekje in Calella.
Welke tribune zitten jullie?

Goeie vraag _O- moet ik eerst de kaarten opzoeken! wij hebben iig staanplaatsen, mooi beetje tussen de locals zitten :P
Wij overnachten gewoon op 1 van de campings bij het circuit :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou gerrit, zo bijzonder vond ik Catalunya niet :N

Camping was echt rustig, en de tribune's waren lang niet uitverkocht, was echt rustig langs het circuit! Sfeertje was wel mooi aan de baan :Y
Montmelo viel ook wel tegen, alleen een winkelwagentje met een blok erin gezien, dat was wel lachen, verder weinig spektakel -O-

Catalunya kan niet tippen aan Mugello ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan