Op zoek naar GPS-routes voor Portugal

brites

MF'er
7 feb 2005
70
0
Schijndel
hallo allemal
ik ga naar portugal deze zomer
wie kan mijn helpen
ik ben op zoek naar routen voor mijn gps garmin zumo 550
alvast bedank :] :] :] :} :} :9~
 
hallo allemal
ik ga naar portugal deze zomer
wie kan mijn helpen
ik ben op zoek naar routen voor mijn gps garmin zumo 550
alvast bedank :] :] :] :} :} :9~~


Hey, wat tof! ga je er op de motor heen? wat word je eindbestemming? wat wil je graag zien/doen daar? ben je zelf een portugees?

ik kan je wel wat tips geven over het midden/noorden als je hier deze vragen wil beantwoorden.

Edit: ik heb al wat antwoorden gevonden in je andere topic..

ik zie dat jij zegmaar op een rechte lijn zit van vilar formoso. ik zou even kijken hoe je mede rijders er aan toe zijn als jullie bij vilar formoso aankomen(want de laatste 200km naar portugal toe zijn echt slopend met die hitte, 2baansweg en files). zijn ze nog redelijk fris zou ik lekker binnen door rijden. Jij zit wel een stuk noordelijker dan ik maar als je nog tijd over hebt in die week zou ik zeker eens toeren door de serra's daar heb je mooie wegen en de grotten bij mira d'aire zijn ook wel een bezoekje waard. verder heb je op de oude wegen genoeg leuke bochten. maar daar zitten vaak wel krappe haarspelden naar boven toe in.

boa sorte.
 
Laatst bewerkt:
:W hallo ik ben portugues
kan jij dan mijn helpen ?
heb jij ook zien om te gaan ?
deze is mijn e-mail lbrites69@hotmail.com
gr lb :Y :] :] :]
 
Ik heb vanaf Seja (hoop dat ik het goed spel) in de SP de kortste route ingetikt naar Sevilla en werd over het hoogstepunt van Portugal geleid. Dit gebied heet Serra da Esrela en is werkelijk prachtig, je hebt daar ook de motorcamping Toca da Raposa in de buurt.
 
:W hallo ik ben portugues
kan jij dan mijn helpen ?
heb jij ook zien om te gaan ?
deze is mijn e-mail lbrites69@hotmail.com
gr lb :Y :] :] :]


não sei, ik wil wel, ik moet alleen even kijken wanneer ik vakantie heb en hoe de staat van mijn motor is. ik rij dan wel door naar Alcobaça. Als ik er al eerder ben dan ga ik zeker naar Faro dit jaar! dat is een happening die ik echt een keer mee wil maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan