Op zoek naar plek voor 400 klassieke motoren.

KlassickBikes

Rookie
7 aug 2019
2
0
Hallo allen,

Volgend jaar willen wij (een groep van 5 mensen) een treffen organiseren voor ongeveer 400 klassiekers in de regio Rotterdam. Ik heb al wat campings afgebeld, maar er is niks te vinden. Weet iemand van jullie een locatie? Het kan natuurlijk ook een evenemententerrein zijn.. een camping hoeft niet perse.

De eisen:
Een ruimte waar tot 02:00 muziek kan worden gedraaid.
Een ruimte waar kan worden ontbeten.
Genoeg toiletten voor 400 mensen.
In de regio Rotterdam, maar een goede locatie in Brabant, Noord-Holland of Utrecht kan ook !!

Ook leuk, maar niet een harde eis:
Op loopafstand (zeg 30 minuten lopen) van een dorpskern/cafe/pizza/supermarkt
Een bar met een tapvergunning op de camping/evenemententerrein.
 
Er is een gedeelte van de maasvlakte gereserveerd voor de vermoedelijk wachtende vrachtwagens die naar de UK willen.

Even contact zoeken met de gemeente Rotterdam of jullie daar je evenement kunnen houden. Slapen moet je wel zelf oplossen. Houst wel rekening dat je bij een evenement diverse zaken moet regelen. Bijvoorbeeld een ehbo-post en eventueel verkeersregelaars voor het begeleiden van de bezoekers.

Hoe dan ook succes.
 
camping in den hof in heerlen is de ideale locatie met alle facilitijten die je nodig hebt
is ook een moto camping en ideale ligging 👍
 
Probeer het hier eens:
Er is een weliswaar klein eettentje, en er worden met regelmaat evenementen georganiseerd, zoals kofferbakmarkten, muziekfestivals en zo.
Toiletten zijn er ook genoeg. Puttershoek, waar ik woon is vlakbij, hoever het lopen is weet ik niet. Ik schat een 2,5km.
In ieder geval succes! :t
 
Dank jullie wel voor de info !! Ik neem even contact op met Recreatieoord Binnenmaas en de locatie op de Maasvlakte.
 
motorclub zoetermeer even vragen, daar hebben ze vaker treffens gedaan.
Sweetlakecity treffen
Groet
Sebas
 
Terug
Bovenaan Onderaan