Op zoek naar Throttlebodies

Thoran

MF veteraan
2 mrt 2008
5.893
13
Enschede
Voor een project ben ik op zoek naar throttlebodies. (En de bijbehorende injectoren en TPS, maar meestal is het toch 1 koop).
Deze throttlebodies zouden aan de zijde die richting het blok zit een diameter van 36-38mm moeten hebben, en moeten het liefst modulair opgebouwd zijn.

Zelf heb ik al veel gegoogled en andere fora afgestruind, maar ik heb geen goede bodies gevonden voor mijn project.
Wel ben ik er achter gekomen (via een advertentie op Ebay) dat de throttlebodies van een GSX-R 750 K6-K7 38mm zouden moeten zijn, is er hier toevallig iemand die dat zeker weet?

Alvast bedankt
 
Gasklephuizen?

Gasklephuizen inderdaad. Duurde even voordat ik het juiste Nederlandse woord wist.

@lummelke, goed idee, zal dinsdag eens naar een paar slopers hier in de buurt bellen.

@Mastertommy, ik wil een fiets die normaal nooit met injectie is geleverd ombouwen naar injectie, het desbetreffende blok heeft twee inlaatrubbers met een binnendiameter van +- 36mm. Wat vooral van belang is voor mij is de maat van deze TB's, de doorvoersnelheid van alle moderne supersportinjectoren zou genoeg moeten zijn voor mijn blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan