Op zoek naar vorige eigenaar van Fireblade Repsol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook wel benieuwd waaruit zou blijken dat de motor 50-60k gelopen zou hebben. Maar TS reageert niet meer....
 
zou het niet zo zijn die bevriende monteur klets maar wat.
Ik ken barbier niet anders dan dat hij eerlijke motoren verkoopt.
En is er iets lossen ze het voor je op.
Recensies zijn ook niet negatief als je erop.googled.
Dus ik vind dit een broodje aapverhaal ,temeer topic starter nergens meer op terug. reageert.
Verder wel een hele mooie vet gave fireblade vind ik zelf.

Zou je wel sieren topicstarter Marcello g je zou even terug reageren hier maar zie nu je was ergens in juli voor het laats hier en erna nooit meer .
Ik beschouw dit bericht dan eerder onder zwart maken van die motorzaak.
Waarschijnlijk heb je iets anders aan de hand .
 
zou het niet zo zijn die bevriende monteur klets maar wat.
Ik ken barbier niet anders dan dat hij eerlijke motoren verkoopt.
En is er iets lossen ze het voor je op.
Recensies zijn ook niet negatief als je erop.googled.
Dus ik vind dit een broodje aapverhaal ,temeer topic starter nergens meer op terug. reageert.
Verder wel een hele mooie vet gave fireblade vind ik zelf.

Zou je wel sieren topicstarter Marcello g je zou even terug reageren hier maar zie nu je was ergens in juli voor het laats hier en erna nooit meer .
Ik beschouw dit bericht dan eerder onder zwart maken van die motorzaak.
Waarschijnlijk heb je iets anders aan de hand .
Nou doe je eigenlijk het zelfde. Je rakelt de boel weer op.
 
Ga jij mij nu verbieden dat ik hier niet op mag reageren.
Wat krijgen we nu ?
Dit is rare reactie.
Afijn duidelijk hoe jij bent.
_O- We krijgen helemaal niks hoor, denk om je hart. Je leest iets wat er niet is en trekt conclusies die niet hoeven. Mooi dat je uit je eigen misconceptie denkt te weten hoe ik ben. Niet best als je uit dat kleine stukje een verbod weet te filteren.
staatie gelijk op z’n achterste poten?_O-
 
_O- We krijgen helemaal niks hoor, denk om je hart. Je leest iets wat er niet is en trekt conclusies die niet hoeven. Mooi dat je uit je eigen misconceptie denkt te weten hoe ik ben. Niet best als je uit dat kleine stukje een verbod weet te filteren.
staatie gelijk op z’n achterste poten?_O-

Ik ben wel benieuwd wat de topic starter er aan gedaan heeft.
Hij beweerd dat de kilometer stand niet klopt .
Dus hij is opgelicht door barbier motorsport met de koop van de repsol fireblade.

Ok ,dan wil ik wel weten wat hij verder eraan gedaan heeft.
Maar ik denk eerder een topic wat niks inhoud want hij heeft als beginner hier even een motorzaak zwart gemaakt en erna is hij niet meer ingelogd geweest.
Dan vraag ik mij af wat is je ware reden ?
En dat mag ik dan vragen hier.

Maar volgens jouw rakel ik dan weer iets op.
Het topic stond niet op slot en ik mag na paar maanden toch wel nieuwsgierig zijn hoe het nu gegaan is.
 
Klopt, en als we er geen onnodige toestand van maken kun je er van uitgaan dat hij ook niet op slot hoeft. Er komen dan vanzelf goede recensies over die betreffende zaak.

Google maar en kijk op andere sociale media.
Genoeg goede recensies van die motorzaak dus daarom was ik verbaast hierover hij is door barbier opgelicht met een verkeerde kilometerstand.
Maar ik maak er geen onnodige toestand van dat heeft topic starter -MarcelloG -al gedaan .
Ten eerste is hij super dom dit is een fireblade van 2004 of 2005 en hij beweerd en schrijft dat het een model 2015 is .
Nou ja toen zagen fireblades er heel anders uit.
Vandaar ik kreeg intresse in dit rare topic.
Er klopt geen bal van.
 
Goh wat een gezelligheid op de vroege ochtend
Heus gezellig genoeg om nog door te gaan op een meer gezellige toon hoor.
Reageren staat vrij ,topic is niet op slot.

Fijne dag verder
Ik ben wel benieuwd wat de topic starter er aan gedaan heeft.
Hij beweerd dat de kilometer stand niet klopt .
Dus hij is opgelicht door barbier motorsport met de koop van de repsol fireblade.

Ok ,dan wil ik wel weten wat hij verder eraan gedaan heeft.
Maar ik denk eerder een topic wat niks inhoud want hij heeft als beginner hier even een motorzaak zwart gemaakt en erna is hij niet meer ingelogd geweest.
Dan vraag ik mij af wat is je ware reden ?
En dat mag ik dan vragen hier.

Maar volgens jouw rakel ik dan weer iets op.
Het topic stond niet op slot en ik mag na paar maanden toch wel nieuwsgierig zijn hoe het nu gegaan is.
Google maar en kijk op andere sociale media.
Genoeg goede recensies van die motorzaak dus daarom was ik verbaast hierover hij is door barbier opgelicht met een verkeerde kilometerstand.
Maar ik maak er geen onnodige toestand van dat heeft topic starter -MarcelloG -al gedaan .
Ten eerste is hij super dom dit is een fireblade van 2004 of 2005 en hij beweerd en schrijft dat het een model 2015 is .
Nou ja toen zagen fireblades er heel anders uit.
Vandaar ik kreeg intresse in dit rare topic.
Er klopt geen bal van.
Het is met een beetje een gestrekt been inkomen. Die gast voelt zich “genaaid “ en spuugt zijn gal over het net. Als je dan toch de neiging voelt om daarop te reageren, wat ik zelf nooit zo snel heb, haal het bericht dan op een hele nette genuanceerde manier onderuit. Ik krijg, denk ook velen met mij, dan het gevoel dat iemand teveel op Facebook zit. Maar dat is slechts een aanname die ik baseer op mijn eigen ervaring daar.
Vandaar dat ik moest lachen.
 
Ik ben wel benieuwd wat de topic starter er aan gedaan heeft.
Hij beweerd dat de kilometer stand niet klopt .
Dus hij is opgelicht door barbier motorsport met de koop van de repsol fireblade.

Ok ,dan wil ik wel weten wat hij verder eraan gedaan heeft.
Maar ik denk eerder een topic wat niks inhoud want hij heeft als beginner hier even een motorzaak zwart gemaakt en erna is hij niet meer ingelogd geweest.
Dan vraag ik mij af wat is je ware reden ?
En dat mag ik dan vragen hier.

Maar volgens jouw rakel ik dan weer iets op.
Het topic stond niet op slot en ik mag na paar maanden toch wel nieuwsgierig zijn hoe het nu gegaan is.
Realiseer je wel, dat zoekmachines dit topic ook beter gaan vinden naarmate er meer in gereageerd wordt. Jij hebt hier nu stellig Barbier motorsport in verband gebracht met oplichting, en ik heb je nu weer gequote, dus ik ben bang dat @Willem gelijk heeft, dat het weer oprakelen van dit topic niet helpt voor de betreffende motorzaak.

Goede kans dat als je nu op "opgelicht door Barbier motorsport" zoekt, jouw bovenstaande post bovenaan de zoekresultaten staat ;)
 
Heus gezellig genoeg om nog door te gaan op een meer gezellige toon hoor.



Het is met een beetje een gestrekt been inkomen. Die gast voelt zich “genaaid “ en spuugt zijn gal over het net. Als je dan toch de neiging voelt om daarop te reageren, wat ik zelf nooit zo snel heb, haal het bericht dan op een hele nette genuanceerde manier onderuit. Ik krijg, denk ook velen met mij, dan het gevoel dat iemand teveel op Facebook zit. Maar dat is slechts een aanname die ik baseer op mijn eigen ervaring daar.
Vandaar dat ik moest lachen.

Helaas Willem ik heb nooit op facebook gestaan en heb er totaal geen behoefte aan,
Dus ik heb geen idee hoe de sfeer daar is in onderwerpen.
Is toch een vriendensite ? ofzo.
Of word er daar ook druk gediscuseerd ?zal wel dan als ik jouw zo lees.

Maar even dit ,ik vind het altijd vreemd iemand meld zich op het motor-forum aan en gaat meteen in zijn allereerste bericht hier een motorzaak zwart maken.
Dat komt al vreemd over.
Vooral als ik lees een model 2015 en het is model 2004-2005 tja dan klopt er iets niet.
 
Helaas Willem ik heb nooit op facebook gestaan en heb er totaal geen behoefte aan,
Dus ik heb geen idee hoe de sfeer daar is in onderwerpen.
Is toch een vriendensite ? ofzo.
Of word er daar ook druk gediscuseerd ?zal wel dan als ik jouw zo lees.

Maar even dit ,ik vind het altijd vreemd iemand meld zich op het motor-forum aan en gaat meteen in zijn allereerste bericht hier een motorzaak zwart maken.
Dat komt al vreemd over.
Vooral als ik lees een model 2015 en het is model 2004-2005 tja dan klopt er iets niet.
Ik ga me verder niet uitlaten over fb omdat het voor iedereen anders is. Mijn wereld is prachtig en schijnt de zon altijd.
En het klopt, nieuwe gebruikers komen dan met een toon aan die herkenbaar is, noem die platforms maar op, altijd zeiken en afgezeken worden.
komen ook nooit terug want ze zijn hun zure pis kwijt. Kopkantelende kreun kneuzen.
 
Dan bel je ze toch even ?? :P

Boel gezeik om helemaal niets lijkt mij, ts kan niets aan tonen en hetgeen hij stelt kan niet worden bewezen.

Daarbij is het weer zo n typisch persoon die de goedkoopste fiets van het net heeft gezocht, en dan kan je dus bij barbier uit komen.
Niks mis mee, is gewoon een handelaar die er heel veel motoren door heen stouwt voor iets minder marge
 
zoals altijd zou ik het verhaal graag van de andere kant horen. van barbier zelf dus
Volgens mij hebben die nu gereageerd. _O-

Iemand had niet zo lang geleden een reportage gemaakt over de Motorbeurs.
Het grootste gedeelte was geïmporteerd, en de kilometerstanden waren zo goed als allemaal dubieus.
Dat hoeft niet perse bij de motorzaak te liggen, die kopen hem (vast niet altijd onbewust) in.

De waarde van een motorfiets varieert natuurlijk gigantisch tussen een kilometerstand van 60.000 of van 25.000.
Dan heb ik het nog niet eens over nog extremere gevallen.
Het is ook wel marktwerking.. de klant vraagt om lage standen..
 
Het is dit jaar ook nog op TV geweest bij opgelicht.. schademotoren uit Amerika..
Soort van WOK melding, hier importeren en opknappen, verkopen als zo goed als nieuw. :Y
Sommigen zijn het opknappen echt niet waard. Tot aan het gevaarlijke aan toe.

[disclaimer] Ik ben het niet eens met alles in de uitzending. ;)
 
Disclaimer, klopt niet allemaal over Barbier. Is gewoon een grote inkoper met veel geld er achter.. dat er dan toevallig veel word ingekocht waarvan de km standen niet lijken te kloppen etc zou prima kunnen.
Qua garantie etc zijn ze daar totaal niet moeilijk en dat vind ik wel een zeer positief ding !
Zoals ik al eerder aangaf , je koopt daar een motor omdat je de goedkoopste van het internet zocht en niet bij Jager of Hp motoren wou kopen
 
Ik heb eens een Honda Transalp gekocht met iets van 55.000 op de teller. Bij grondig poetsen zag ik in de lak resten van stikkerletters op de kuip. Wat gegoogeld. Bleek een rijschool. Gebeld. Ja, die motor kenden ze nog wel. Die hadden ze met 2 ton verkocht. Haha, dat ding liep als een zonnetje. Dus trek je van de tellerstand niet teveel aan.

Dan wordt je financieel wel een oor aangenaaid

Mijn CT bracht toch echt 3000 eur minder op dan eentje met 100k minder op de teller.
En ook perfect onderhouden en liep als een zonnetje inderdaad.

Dus toch een vorm van oplichting.
 
Mooie motor!
5529AAD9-A0D7-496A-B51C-E6F7458BEA24.jpeg
 
Mensen vragen ook om opgelicht te worden,gewoon alleen kopen als er een onderhoudsgeschiedenis bij zit,
of desnoods ff Erik van Lent regelen,kleine moeite die je veel ellende kan besparen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan