Op zoek naar vorige eigenaar van Fireblade Repsol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Disclaimer, klopt niet allemaal over Barbier. Is gewoon een grote inkoper met veel geld er achter.. dat er dan toevallig veel word ingekocht waarvan de km standen niet lijken te kloppen etc zou prima kunnen.
Qua garantie etc zijn ze daar totaal niet moeilijk en dat vind ik wel een zeer positief ding !
Zoals ik al eerder aangaf , je koopt daar een motor omdat je de goedkoopste van het internet zocht en niet bij Jager of Hp motoren wou kopen

Wat een onzin weer over barbier.
Als ik motoren bekijk op.motoroccassion valt me op dat barbier niet de goedkoopste is hoor.
Dus dat verhaal wat elke keer terug komt hij is de goedkoopste klopt niet.
En bij hp,pfff waarom moet ik meer betalen ,krijg ik dan een gouden paddock stand erbij?..
Hij heeft gewoon veel motoren staan en veel keus.
Daarbij geeft hij ook nog als extra optie twee jaar garantie op,het motorblok , maar dan moet je bij koop, wel een grote beurt laten doen bij ze..
Ovër de grote beurt prijs is ook nog tepraten bij ze .
Kan bij andere zaken ook niet of ze kijken je stom aan .
Dat zie ik ook bijna nergens anders .
Dus tja ik heb geen idee waarom barbier soms zo negatief naar voren komt.
 
Mensen vragen ook om opgelicht te worden,gewoon alleen kopen als er een onderhoudsgeschiedenis bij zit,
of desnoods ff Erik van Lent regelen,kleine moeite die je veel ellende kan besparen.

Ach zolang mensen Trumph kiezen willen mensen genaaid worden nog eentje in het rijtje Jetcars.
En ook dat bestaat nog steeds .
Men weet het wel maar men wil het niet weten hoe vaak moet je nog het zeggen wat men beter wel kan doen en niet . o god ik weet het antwoord eindeloos
 
Ach zolang mensen Trumph kiezen willen mensen genaaid worden nog eentje in het rijtje Jetcars.
En ook dat bestaat nog steeds .
Men weet het wel maar men wil het niet weten hoe vaak moet je nog het zeggen wat men beter wel kan doen en niet . o god ik weet het antwoord eindeloos
Tja die mannen zijn niet achterlijk,ze zitten met hun prijzen een stuk onder de gemiddelde marktwaarde,en op 1 of andere manier
werkt dat als een magneet op ons zuinige Ollanders,zo blijven die mannen lekker doorgaan en in het geval van Jetcars al vele jaren lang.
Ik heb zelf in de Spaanse polder gewerkt in Rotterdam,die zat vol met Jetcars achtige bedrijfjes,met enige regelmaat veranderde de naam
op de gevel,maar bleef de eigenaar het zelfde,en waren er klachten dan stond er geen 1 aanwezig voertuig op naam van het bedrijf dus viel er
ook niks te halen voor bv een deurwaarder,meestal waren het kampers die eigenaren en die wil je niet boos maken.
 
Laatst bewerkt:
Tja die mannen zijn niet achterlijk,ze zitten met hun prijzen een stuk onder de gemiddelde marktwaarde,en op 1 of andere manier
werkt dat als een magneet op ons zuinige Ollanders,zo blijven die mannen lekker doorgaan en in het geval van Jetcars al vele jaren lang.
Ik heb zelf in de Spaanse polder gewerkt in Rotterdam,die zat vol met Jetcars achtige bedrijfjes,met enige regelmaat veranderde de naam
op de gevel,maar bleef de eigenaar het zelfde,en waren er klachten dan stond er geen 1 aanwezig voertuig op naam van het bedrijf dus viel er
ook niks te halen voor bv een deurwaarder,meestal waren het kampers die eigenaren en die wil je niet boos maken.

Garage Kristal 👍
 
Wat een onzin weer over barbier.
Als ik motoren bekijk op.motoroccassion valt me op dat barbier niet de goedkoopste is hoor.
Dus dat verhaal wat elke keer terug komt hij is de goedkoopste klopt niet.
En bij hp,pfff waarom moet ik meer betalen ,krijg ik dan een gouden paddock stand erbij?..
Hij heeft gewoon veel motoren staan en veel keus.
Daarbij geeft hij ook nog als extra optie twee jaar garantie op,het motorblok , maar dan moet je bij koop, wel een grote beurt laten doen bij ze..
Ovër de grote beurt prijs is ook nog tepraten bij ze .
Kan bij andere zaken ook niet of ze kijken je stom aan .
Dat zie ik ook bijna nergens anders .
Dus tja ik heb geen idee waarom barbier soms zo negatief naar voren komt.
Heb je aandelen in barbier? Want ik vind het nog al vreemd dat je met een gestrekt been in een "oma" topic komt.

Topicstarter is al sinds juli hier niet meer geweest
De kans dat je antwoord krijgt is dus minimaal.

Er is in dit topic al genoeg gezegd over hoe of wat met betrekking tot TS zijn opmerking. Het meeste spreekt hem tegen.

Het topic is een stille dood gestorven met weinig hits, ofwel in Google vind je het niet zo snel.

Vervolgens rakel je het weer op, dus gaan er meer hits komen. En gaat iemand het dus sneller vinden.
 
Wat een onzin weer over barbier.
Als ik motoren bekijk op.motoroccassion valt me op dat barbier niet de goedkoopste is hoor.
Dus dat verhaal wat elke keer terug komt hij is de goedkoopste klopt niet.
En bij hp,pfff waarom moet ik meer betalen ,krijg ik dan een gouden paddock stand erbij?..
Hij heeft gewoon veel motoren staan en veel keus.
Daarbij geeft hij ook nog als extra optie twee jaar garantie op,het motorblok , maar dan moet je bij koop, wel een grote beurt laten doen bij ze..
Ovër de grote beurt prijs is ook nog tepraten bij ze .
Kan bij andere zaken ook niet of ze kijken je stom aan .
Dat zie ik ook bijna nergens anders .
Dus tja ik heb geen idee waarom barbier soms zo negatief naar voren komt.
Wat is onzin dan ?

Hp motoren en jager ( en zo zijn er nog wel meer ) zijn jongens die veel hebben staan voor weinig geld, alleen staan ze heel slecht aangeschreven en slaan mensen ze over.
Dan komen ze bijv. bij barbier terecht.

Snap trouwens niet of je verhaal nu over barbier gaat of over hp.
 
Wat is onzin dan ?

Hp motoren en jager ( en zo zijn er nog wel meer ) zijn jongens die veel hebben staan voor weinig geld, alleen staan ze heel slecht aangeschreven en slaan mensen ze over.
Dan komen ze bijv. bij barbier terecht.

Snap trouwens niet of je verhaal nu over barbier gaat of over hp.
Ze verkopen nog steeds genoeg ,dus dat overslaan valt nog wel mee,niet iedereen zit op het motorforum of leest zich van te voren in.
De Jager heeft een mooi pand en je denkt als onwetende dan dat zal wel goed zitten,en de prijzen zijn netjes.
 
Dat is het ook ;) Mensen komen daar en er valt daar niets raars te zien.. en je kunt bij zo'n bedrijf ook geluk hebben dat jij een inruiler koopt of een fiets die wel gewoon goed is.
 
Dat is het ook ;) Mensen komen daar en er valt daar niets raars te zien.. en je kunt bij zo'n bedrijf ook geluk hebben dat jij een inruiler koopt of een fiets die wel gewoon goed is.
Het kopen van een motorfiets is dus een grote loterij.
Ik hou wel van een (speels en) speleffect. *O* :+
 
Het kopen van een motorfiets is dus een grote loterij.
Ik hou wel van een (speels en) speleffect. *O* :+
Ergens is dat ook zo,zeker als je particulier of bij 1 van de wat minder te boek staande bedrijven koopt,
het is net een Russische roulette,soms heb je geluk en soms pech,genoeg horror verhalen op het MF te vinden.
 
Heb je aandelen in barbier? Want ik vind het nog al vreemd dat je met een gestrekt been in een "oma" topic komt.

Topicstarter is al sinds juli hier niet meer geweest
De kans dat je antwoord krijgt is dus minimaal.

Er is in dit topic al genoeg gezegd over hoe of wat met betrekking tot TS zijn opmerking. Het meeste spreekt hem tegen.

Het topic is een stille dood gestorven met weinig hits, ofwel in Google vind je het niet zo snel.

Vervolgens rakel je het weer op, dus gaan er meer hits komen. En gaat iemand het dus sneller vinden.
Hij schreeuwt graag meningen...

Als je in zijn reacties kijkt zit-ie alleen maar in het politiek en covid topic... @BandY is terug
Daarvoor hoef je niet op een motor-Forum te zitten :} _O- _O- _O-😘 😍
Oh @honda rc36 als je me niet lief vind zet je me maar op negeren, net als @kaaskop op motor

Kaaskop, stiekum toch gekeken hè?
 
Laatst bewerkt:
Luister lieve vriend, wat je doet moet je zelf weten, dat doe ik ook... en jij gedraagt je in het nachttopic netjes, in tegenstelling tot in alle(bei de) andere topics waar je acteert... Alleen maar schreeuwen schoppen trappen en Hans Teeuwen en Sibbel uithangen... ik heb ook alleen maar een constateringsvermogen...

Doe je ding en laat mij mijn verbazing uitspreken... kijk zelf eens terug wat je uitkraamt https://www.motor-forum.nl/search/1077943/

Zelfs in de vorige post loop je te schreeuwen en te trappen..
 
Blijf vooral zo doorgaan, ik blijf je lezen, hoe arrogant en autoritair ik ook ben, reageren op je berichten heeft geen zin met dat metersdikke eikenhouten bord voor je kop, en je blijft mijn vriend :t

😘 😘
 
Oh, dat is vanuit mijn stoel een overzicht van jouw berichten... En daar bleek voor mij je assertiviteit uit.

1603374410959.png
 
Zie je dat je blijft voeren? Je kan niet normaal lullen. tegen de tijd dat jij ook aan de 33000 berichten zit praten we verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan