Op zoek naar vrouwelijke cruisers op dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragske

MF'er
25 jul 2006
189
0
Eindhoven
Ik ben dus Dragske (41 jaar jong) en ben sinds een paar dagen actief op dit forum. Het is heel rustig op het werk (bijna iedereen met vakantie)en tussen de werk-mails door cruise ik wat over dit forum.

Ik rijd een Yamaha Dragstar 650 Classic.
Ben 13 jaar geleden begonnen op een Honda Shadow 600, maar dat was het niet. Heb daarna 2 Virago 535S gereden en heb toen een jaar of 5 niet gereden. Zomer 2003 ben ik opnieuw op een Virago 535S gestapt die ik 1 seizoen later inruilde voor de Dragstar 650 Custom. Die heb ik eind vorig jaar ingeruild voor een gloednieuwe Dragstar 650 Classic (een pikzwarte).
Ik houd ontzettend veel van toertochten in Nederland, Belgie en ook stukjes Duitsland.
Ik ben, zoals reeds elders op dit forum vermeld, nogal klein (1 meter 54), maar ik ben harstikke blij dat ik toch op zo'n mooie motor pas.

Lady cruisers laat je eens horen!!!

P.S. Ik woon in Eindhoven

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/395113/a085913c8ab8bfcfb0c098273b23936d (dragske.jpg)​
 
full
 
toch wel een voordeel :P
bij zo'n afmeting heb je meteen kans op 'n klein kontje *O*

maar serieus, ik reageerde even omdat ik wel benieuwd hoe 'die ander' maw je oude dragstar eruit zag... heb je daar toevallig een pic van?
 
toch wel een voordeel :P
bij zo'n afmeting heb je meteen kans op 'n klein kontje *O*

maar serieus, ik reageerde even omdat ik wel benieuwd hoe 'die ander' maw je oude dragstar eruit zag... heb je daar toevallig een pic van?
Probeer je nu niet gewoon met een omweg een goede a profile foto van haar te krijgen :?




;) O-) :P
 
toch wel een voordeel :P
bij zo'n afmeting heb je meteen kans op 'n klein kontje *O*

maar serieus, ik reageerde even omdat ik wel benieuwd hoe 'die ander' maw je oude dragstar eruit zag... heb je daar toevallig een pic van?

Ja natuurlijk heb ik daar nog foto's van

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/395123/a4c8713cc8598cff6b8f6e76e9de161d (custom.jpg)​
 
Toch vreemd dat tot nu toe alleen maar mannen reageren, of zijn jullie allemaal "van de verkeerde kant" zoals ze dat zeggen.
 
goed goed, we zouten wel op :P

'k Was gewoon benieuwd naar die ander omdat ik zo'n dragstar wel wat vind, beetje aan de €€€'s maar ja. Je voorstel-topic had ik nog nie gezien.

en FYI: ik heb geen verkeerde kanten *D
*draait rechterwang t0e*
 
Ik heb inderdaad een klein strak kontje. Want naast motorrijden doe ik veel aan sport om strak in't vel te blijven. *O* *O* *O* :] :] :]
 
Hey uit Eindhoven! Cool!
Knukkel woont daar ook. Wellicht kunnen jullie een keertje meeten voor een tourtje.
 
Kleine foto.Kan de beadering niet goed zien.Schuine buikspieren liggen er goed op.Nog een foto van je serratus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan