Op zoek naar warme/verwarmde handschoenen, wie kan mij helpen?

Ik proef een beetje alsof je wat tegen gerbings heb, haal dat ook uit je eigen topic. Nu verzin je de meest vreemde redenen waarom ze onder een garantie claim uit willen, maar ik wil wel zien hoe jij garantie gaat claimen bij meneer Fuk Joe uit china wanneer je ali handschoenen affikken. Met gerbing haal je gewoon een topmerk in huis en ja, daar moet je voor betalen. Maar kom niet aanzetten met kul redeneringen.
 
Persoonlijk heb ik niks met levenslange garanties. Er zijn weinig bedrijven die levenslang meegaan.... dus dat soort verkooppraat hecht ik geen waarde aan.... (malwarebytes software gaf vroeger een levenslange versie uit in het begin, dat wordt nog steeds gehonoreerd! Dat is super! Ze hebben nu wel betere producten, dat wel. )

Levenslang is leuk maar een artikel dat 5 jaar later gekocht wordt is, neem ik aan wat beter dan de 5 jaar oude....

@Benjamin : hoe kom je erop! ^^ Garantie is op basis van de 1ste eigenaar, niet 2de. Toch wel belangrijk vind je niet?? dus wel relevante opmerking vind ik.... 2de eigenaar is automatisch geen garantie!
 
Laatst bewerkt:
Ik zei in mijn eerste post ook, dat sommigen Gerbing goed vinden. 1 paar handschoenen is goed, maar backup is net zo belangrijk.....das alles.
 
Van BMW ooit eens Gore Tex handschoenen gekocht waren in de aanbieding. Als je het hele jaar door wilt rijden koop dan voor elk seizoen een paar handschoenen. Zelf heb ik ongeveer 5 paar de BMW alleen in de winter.

Zou in ieder geval bij handschoenen kijken of het binnenvoering vast zit heb er een paar die als het warm weer is en je handen bezweet zijn de voering er uitkomt is lastig.

Heb handschoenen voor voorjaar zomer herfst en winter.
 
ok wat gebruik je Michielo1976 in de tussentijd (eerste paar Gerbing naar reparatie) als je geen winterhandschoenen hebt? Meestal kom je erachter dat er iets is, als je ze nodig hebt. 2nde paar Gerbing?

Je gaat naar Gerbing, zij testen hem en je krijgt nieuwe mee als ze kapot zijn.
 
Dat is mij helaas te groot
Waarom wacht je zo lang met kopen? Ik blijf erbij dat je echt voor niet teveel geld een aardig paar winterhandschoenen hebt. Koop die nou gewoon, de rest is gewoon kutviolen, of 6 keer zo duur ( Gerbrings, ja kwaliteit, maar u zult dokken ook). Voor 2 keer een volle tank heb je winterhandschoenen.
 
Hoi Ricardo,
Ik begrijp je verhaal, ik heb zelf ook gelest in de winter (vorige winter). Maar wat raar dat je geen handvatverwarming op de motor hebt. Dat zouden ze toch wel moeten verplichten vind ik. En krijg je geen advies of hulp van je instructeur? Ik rijd zelf de hele winter door en heb de Gerbing XRL long XR Long motorcycle glove met de 3A Battery kit. Zie dat ze nu 10% korting hebben.
Wel erg prijzig maar kan ze je zéker aanraden. Zelfs zonder de battery kit of aansluiting op de motoraccu zijn ze nog steeds warm. En hier heb je na het lessen ook nog wel wat aan. Je kan ze in 3 verschillende standen zetten. En anders kun je ze binnen 30 dagen retourneren ;) Of je zet ze op marktplaats.
En zie het maar zo, als je je examen opnieuw moet doen, omdat je geen gevoel meer in je handen had, kost dat ook geld.

Dat is wel heel erg SP.
 
Waarom wacht je zo lang met kopen? Ik blijf erbij dat je echt voor niet teveel geld een aardig paar winterhandschoenen hebt. Koop die nou gewoon, de rest is gewoon kutviolen, of 6 keer zo duur ( Gerbrings, ja kwaliteit, maar u zult dokken ook). Voor 2 keer een volle tank heb je winterhandschoenen.
Ik heb al onderhandschoenen besteld. En ik heb zo lang gewacht met kopen omdat ik niet wist wat ik moest kopen. Vandaar deze vraag ook. Als ik wist wat ik moest hebben had ik jouw advies niet nodig gehad en het hier niet op het forum geplaatst
 
Ik wil dit topic toch even nieuw leven in blazen pffffffttttttt........

Ik heb vandaag mijn gerbings van 10 jaar oud teruggebracht naar de dealer voor een gevalletje garantie, met originele bon die ze mij bij motorcenter venlo opnieuw hebben afgeprint.
Nu eens afwachten wat die levenslange garantie echt inhoud.
Ik ga jullie op de hoogte houden .. ( ben zelf ook benieuwd, maar levenslang voor de eerste eigenaar, is toch levenslang denk ik zo)
 
Terug
Bovenaan Onderaan