op zoek naar waterjet,lasersnijden

european

Die hard MF'er
26 okt 2003
842
53
Amsterdam
Ik ben op zoek naar een bedrijf die waterstraal of lasersnijden doet in of om Amsterdam.
Via google wel wat gevonden maar die doet het alleen in oplage van 10 of meer stuks.
Heb begrepen dat je een DWG of DXF moet leveren als tekening, gelukkig kan ik een beetje tekenen in autocad en is dat geen probleem.
Ik heb 2 stukken staal van 6mm dik nodig als een vorm van een boemerang(ga er niet mee gooien) de benen zijn ongeveer 400x600mm lang.
Wie weet wat.
Henk
 
8-) Ook ik kan je misschien helpen met wat je nodig hebt.
Ben lasersnijder bij een bedrijfje in Noord-Limburg.
Wij kunnen staal snijden tot 15 m/m, roestvaststaal tot 10m/m en aluminium tot 8m/m.
Wij snijden/ponsen van enkelvoudig tot seriematige aantallen voor bedrijven en particulieren.
Voor een klant snijd nu ik naamlogo`s van oude motoren, die niet meer te verkrijgen zijn en schetsplaten van BSA.

Stuur maar een PBtje, als je interresse hebt.
 
8-) Ook ik kan je misschien helpen met wat je nodig hebt.
Ben lasersnijder bij een bedrijfje in Noord-Limburg.
Wij kunnen staal snijden tot 15 m/m, roestvaststaal tot 10m/m en aluminium tot 8m/m.
Wij snijden/ponsen van enkelvoudig tot seriematige aantallen voor bedrijven en particulieren.
Voor een klant snijd nu ik naamlogo`s van oude motoren, die niet meer te verkrijgen zijn en schetsplaten van BSA.

Stuur maar een PBtje, als je interresse hebt.

kan ik je wellicht binnenkort lastig vallen voor een adapterplaat om remtang op voorvork te monteren?
weet alleen niet of aluminium of RVS materiaal gebruikt (moet) word(en).
 
Terug
Bovenaan Onderaan