Opa Jan overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat het maar weten over de laptop en internet, of anders via PB.
Kan mij wel voorstellen dat Jan er nu helemaal geen zin in heeft en dat hij aan de nieuwe situatie moet gaan wennen.
Maar het is toch wel het minste wat we voor Jan kunnen doen .
Wens Jan maar in ieder geval veel sterkte voor de komende tijden en ik denk wel dat veel mensen hier aan hem zullen denken.
 
Jan,

we zijn geen rechtstreekse bekenden van elkaar maar delen wel dezelfde passie.
ik wens je vanuit belgie heel veel sterkte toe, en weet dat er wel degelijk aan je wordt gedacht!

Gunter
 
Ja, ook vandaag gaan mijn gedachten uit naar Jan, naar het moment dat we elkaar troffen op het brikkentreffen te Zierikzee en de rit die we nog dit jaar hebben gemaakt op initiatief van Jan. Hoe goed en gezellig hij de voor en napret bij een lokale motorclub had georganiseerd.

Zeeuwse gastvrijheid, geen poespas, gezellig onder het Zeeuwse zonnetje was het. Nu is hij kort voor de kerst weg uit zijn gezin, da's hard. Tegelijkertijd moet ik aan Jan zijn woorden denken, geen chemo want hij heeft de strijd eerder gezien en dat wil hij niet, niet voor hemzelf en ik interpreteer, niet voor de anderen. Dat is een hard besluit, wellicht voor zijn omgeving, maar tegelijkertijd schuilt er zoveel mededogen met anderen in het idee niet verder te willen leven als de kwaliteit zo mager is.

Jan, nogmaals, wat een mooi mens en dappere kerel ben jij. Dat de kerstdagen je nog veel moois geven voor jou en je naasten ondanks dat het niet thuis is.

Een saluut, jongen, hou je haaks.
 
Ook vanuit Apeldoorn sterkte gewenst.
Ik ken Jan alleen van het forum; deze dagen hoor je inderdaad thuis te zitten bij de familie.

Hou je taai Jan!

Rene van Maanen
 
Hallo allemaal,

Ik heb Jan vanavond gesproken en doe iedereen namens hem de groeten.

Hij had een betere dag vandaag en zijn vrouw, zoon en schoondochter met de kleine Lina waren vandaag bij hem zo ook zijn zwager en schoonzus. En dan nog zo veel gedachten van jullie erbij heeft het voor Jan ook 'Kerstavond' gemaakt.

Wij allemaal, Jan en zijn gezin, Thinge en ik en ons gezin, wensen een ieder hele
fijne dagen toe met veel geluk, liefde en gezondheid voor de toekomst.

Anne1963
'zussie'
 
Ook ik ken Jan alleen van zijn berichten maar wil wel hem en de zijnen heel veel sterkte toewensen.
Wanneer je door zoiets als deze ziekte getroffen wordt ga je wel de relativiteit van veel dingen inzien denk ik. Belangrijkste is toch wel gezond zijn en mensen om je heen hebben die om je geven. Dit eerste is Jan helaas niet, maar dat tweede heeft hij wel en is ook erg belangrijk.

Sterkte iedereen.
 
Jan we kennen elkaar niet maar ik vind je een dappere vent een echte biker !!!

heel veel sterte voor jou en de familie
 
Persoonlijk kende ik Jan niet (aleen van z'n forumberichten), maar wil van hier toch Jan en z'n familie en vrienden veel sterkte toewensen in deze tijd.
Fijne dagen toegewens daar met z'n allen.

Grt Eaglebrink.
 
Ook ik ken Opa Jan niet persoonlijk.
Weet nog wel, dat toen hij voor het eerst reageerde in mn topic: Yamaha R5, dat ik ff gekeken heb op zn nick. Ha, die is 2 jaartjes jonger dan ikzelf! De afdeling krasse knarren meldt zich!! *O*

En dan nu dit. Je realiseert je opeens, dat gezondheid helemaal niet iets vanzelfsprekends is. Ergens drukt iemand op de verkeerde knop en je bent aan de beurt. :(

Jan alle kracht en sterkte gewenst de komende tijd door die andere Opa! :Y

(en hopelijk nog vele mooie dagen met je naasten)

Gijs.
 
Opa Jan, haal eruit wat erin zit.
Ik ben zelf nu al 8 jaar chronisch ziek. Kan al zeker 5 jaar niet meer motorrijden. Ja, ik snap wel hoe het moet, maar ik ben al een hele tijd mijn evenwicht en coordinatie kwijt. Lopen is al lastig. En blijf dat ook gewoon lekker doen. Iedereen kijkt je vaag aan en ik kijk dus nog vager terug. Ik BEN dan ook vaag. Bij iedere stap deint mijn evenwicht nog een tijdje na. Fietsen is dan makkelijker, zit je stil. Iets met coordinatie. Mijn motor heb ik nog steeds, is van mij, teveel aan gedaan, te persoonlijk. Die gaat met mij de deur uit, dood of levend (liever levend, lijkt mij kick om weer met dat ding te rijden).
Ja die Kawa die ik erbij had is allang weg. Was niet meer dan een ding.
Ik heb dus al jaren niet echt een leven, maar ik leef nog. Soort zombie. Haal de mooie dingen uit het leven.
Ik zag vandaag weer een stel zwanen voorbij komen. Mooie beesten, mooi plaatje om te zien.
Motorrijden etc. gaat dus niet, maar van dit soort simpele dingen kan ik ook genieten. Als ik mijn focus zet op wat ik niet meer kan, dan wordt ik gek (ja ben ik al), maar als je kijkt naar wat je nog kan meemaken.
Was vandaag ook niet in staat om naar het kersteten te gaan met de familie, ook al werd ik opgehaald. Brengt mijn broer nog wel wat lekkers, wat ik zo ga uitzoeken. Topkokkie ech wel. Maar mis wel het hele gedoe. Erg jammer. Maarja, Onkruid vergaat niet, daarom de nickname. Nou maar hopen dat dat klopt. tot later.
 
Zocht een ander topic bij "Brikken en Klassiekers" en zag deze topictitel :o

Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.

Kan natuurlijk niets anders dan Jan en z'n familie en vrienden sterkte te wensen de komende tijd.

Net als vele anderen heb ik heel veel respect voor Jan's beslissing :}
 
Zoals vele MF-ers ken ik Jan niet persoonlijk (wel zwager Thinge) en veel meningen en gevoelens zijn al "gepost" en kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijn.

Dit zijn dingen waar je liever niets mee te maken wilt hebben maar gewoon gebeuren in je leven..........of je wilt of niet. Je beseft ineens dat er belangrijker dingen in het leven zijn en gezondheid niet iets is wat vanzelfsprekend is :N

Voor Jan en zijn familie heel veel sterkte gewenst.
 
Zie het topic nu pas -O-

Ik moest toevallig pas nog aan je denken 'hoe zou het met Jan zijn?'

Heel veel sterkte toegewenst voor jou, je vrouw en je naasten. :/
 
Hallo MF vrienden,

Thinge en ik zijn gisteren bij Jan geweest en ik was heel blij om hem te zien en hij ons. Hij was bijzonder blij met de printjes van het MF en genoot zichtbaar van jullie reacties.

Jammer genoeg wonen we niet naast de deur van elkaar, ik bel Jan en ook Elly dagelijks en stap zo vaak ik kan in de auto om naar Jan toe te gaan maar dat schiet voor mijn gevoel nog veel te veel tekort.

Jan heeft in die korte periode dat hij in de verzorging verblijft ervaren dat er aan zijn pijn wordt gewerkt als hij dat ook aangeeft en dat doet hij dan nu ook.

Hij slaapt veel, deels door het ziek zijn en grotendeels door de pijnmedicatie die hij toegediend krijgt. De nachten zijn moeilijk, in de ochtend komt hij langzaam op gang en 's middags is hij veelal helder en redelijk opgewekt.

We hebben het nog gehad over het internetten enzo.... Hij vertelde ons zijn computer toch wel te missen, maar was er betreffende de laptop nog niet helemaal uit.

Jan heeft trouwens telefoon op zijn kamer en als iemand Jan graag wil bellen kan ik best in een PB zijn nummer doorgeven. Laat het me weten en ik mail je zsm terug.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe gigantisch veel steun Jan maar ook ik heeft/heb van jullie respons.

Anne 1963
 
Laatst bewerkt:
Als Jan het op prijs stelt, bel ik hem zo vaak als hij maar wil.

Zijn telefoonnummer ontvang ik graag in mijn PB (e-mail mag ook; adres staat in mijn profiel).
 
Laatst bewerkt:
Ik lees het topic nu pas.

jammer om te horen dat het zo snel gaat. Ik had een paar weken geleden nog gemaild met Jan, hij zei toen al dat het de slechte kant op ging maar ik had geen idee zo snel al.

Jan, we (ik denk dat ik wel voor meerdere mag spreken) zullen je enorm gaan missen hier op het forum. Ik wens jouw en je naaste nogmaals veel sterkte.
 
Hallo MF vrienden,

Thinge en ik zijn gisteren bij Jan geweest en ik was heel blij om hem te zien en hij ons. Hij was bijzonder blij met de printjes van het MF en genoot zichtbaar van jullie reacties.

Jammer genoeg wonen we niet naast de deur van elkaar, ik bel Jan en ook Elly dagelijks en stap zo vaak ik kan in de auto om naar Jan toe te gaan maar dat schiet voor mijn gevoel nog veel te veel tekort.

Jan heeft in die korte periode dat hij in de verzorging verblijft ervaren dat er aan zijn pijn wordt gewerkt als hij dat ook aangeeft en dat doet hij dan nu ook.

Hij slaapt veel, deels door het ziek zijn en grotendeels door de pijnmedicatie die hij toegediend krijgt. De nachten zijn moeilijk, in de ochtend komt hij langzaam op gang en 's middags is hij veelal helder en redelijk opgewekt.

We hebben het nog gehad over het internetten enzo.... Hij vertelde ons zijn computer toch wel te missen, maar was er betreffende de laptop nog niet helemaal uit.

Jan heeft trouwens telefoon op zijn kamer en als iemand Jan graag wil bellen kan ik best in een PB zijn nummer doorgeven. Laat het me weten en ik mail je zsm terug.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe gigantisch veel steun Jan maar ook ik heeft/heb van jullie respons.

Anne 1963


Helaas kan ik je niet pb en :N
 
@kevinblade, je kan inmiddels wel een PB sturen naar Anne1963

Geldt uiteraard vooa alle anderen ook.
 
Laatst bewerkt:
Nog maals even een berichtje van mij.

Dag Opa Jan,

zoals vertelt ken ik je niet persoonlijk. Lees toch dit topic wel even met regelmaat. Ben ook een brikker en geniet van alle comment over de brikjes. Inclusief die jij allemaal gegeven hebt. Is nu wat minder helaas. Toch hoop ik dat het wel weer komt. (Ik ga er maar even van uit, ben positief ingesteld :P) Tot die tijd wens ik je en de mensen om je heen heel veel beterschap en sterkte en alvast een mooi 2010.

Ik kom vast nog wel een keer posten hier *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan