"Opa"zoekt hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^
Leuk toch :Y (zolang het er niet ineens een paar honderd zijn...)


[me="Dropje73"]heeft nog nooit een grotere groep voorgereden eigenlijk :/[/me]

Komt helemaal goed joh! Ik weet nog niet welk systeem Jan in zijn hoofd heeft. Misschien wel geen. Maar bij een grotere groep is er altijd nog het Follow Up Systeem. Is eenvoudig in zijn toepassing en ter plekke kort uit te leggen. Bij een kleinere groep is het een kwestie van goed door de groep heen blijven kijken en dan ben je met de zijspanpiloot in het voordeel! Als ik me de route een beetje eigen heb kunnen maken of beter nog in GPS heb dan bied ik me aan als laatste rijder en trek voor de herkenbaarheid een opvallende jas aan en pak een motor waar ik goed rechtop zit.. Dat scheelt echt! Net 1800 km. met verschillende voorrijders in de wielen, we maken er bijna een school van, hier in de Randstad. Kunnen altijd nog oefenen, jij rijdt voor als de kat, ik 300 mtr ACHTER JE als de muis, vangen mag je me niet, maar kwijtraken is ook uit den boze! En nu, finally maar eens samen rijden! :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ook niet hoor Dropje.

Wat ik wel weet is dat degene die voorop rijdt, het heel rustig aan moet doen en dat de rijders achterin zich in het zweet moeten werken om bij te blijven.

Raar maar waar en iets waar de voorrijder zich heel bewust van moet zijn.
 
Wat ik wel weet is dat degene die voorop rijdt, het heel rustig aan moet doen en dat de rijders achterin zich in het zweet moeten werken om bij te blijven.

Raar maar waar en iets waar de voorrijder zich heel bewust van moet zijn.

Ja, dat weet ik, het 'harmonica-effect'.
Ach komt vast goed, vaak genoeg met verschillende groepen meegereden.

Met het zijspan gaat het zowiezo allemaal al wat rustiger :P


Khe d'r noe ah zin an :Y
 
Hallo Jan...

Ik ken je niet en las dit topic...maar wilde wel kort even wat posten...

Enorm Respect en een moedige beslissing van je man, daar word ik wel even stil van :Y De steun van je gezin is hierin prioritair !

Vorig jaar heeft bij mij ook aan een zijde draadje gehangen en geniet nu nóg intenser van mijn gezin, de rest is dan onbelangrijk.

Natuurlijk zal het de komende tijd niet allemaal makkelijker worden maar als dat samen kan gaan met een warm gezin, veel goede vrienden en kennissen met veel affectie, weet ik zeker dat de komende tijd "te dragen is"...

Geniet met volle teugen van elke minuut en koester de leukste momenten.

Heel veel sterkte toegewenst, enorme moed heb je al :} :} :}

Respectvolle groet: Saluti

Rob
 
Als ik het goed begrijp bestaat die hele rit straks uit louter en alleen voorrijders?

_O- _O- _O-


Nope, als 'opa' Jan zijn benen strekt in het bakkie dan is hij de voorste man, trekt hij zijn benen op, dan ben ik het :P



P.S. kom jij ook? Ben wel benieuwd naar je turbo-brik :9
 
Haha, we zijn toch net mensen he, en willen we eigenlijk alleen maar voordringen O-)

Lof daarentegen voor Tingting's bescheiden opstelling: achter aansluiten.

Dank, dank, maar met een straat- of beter dijkbreedte aan voorrijders is dat slechts de tweede plaats. En twee telt niet, beluister ik wel eens in de sport! Overigens voor de statistieken is dit ook het derde topic over hetzelfde onderwerp en daarvan staat er geen eentje in 'Waar is wat te doen'! _O-

Kortom, het is nu al een feest van buitennissigheid, een brikkers narrenspel en dat past wel, het leven is niet met een schaartje te knippen! 8-)

:W
 
Ik moet helaas werken en omdat de dag van de rit in de schoolperiode valt is het bijna onmogelijk om dan vrij te krijgen. Ik sta op de lijst, maar de kans ie heel klein.....maar voor alle geinteresseerden in het turbootje.......een ritje kan altijd geregeld worden toch?

Tsja, als Annemarie nou voor 1 augustus haar rijbewijs haalt kan zij op de turbo komen, maar ja........het is zo 1 augustus.......
 
Laatst bewerkt:
" Opa "

respect en bewondering voor je beslissing, de argumentatie die je hiervoor hebt getuigt van levenszin, kwaliteit voor kwantiteit.
als mede 54er wordt je hier wel even stil van,

namens ons wens ik jou en je familie sterkte , het leven is eindig maar het liefst zien we de finish niet in de verte al liggen '( .


bierelier en aanhang
 
Laatst bewerkt:
Tja Jan, hier nog een "Opa" , :+
Woorden schieten in deze situatie altijd te kort.
Gijs weet van zeer nabij wat het is. You are doing the right thing!!!

STERKTE, man! :Y

:W
 
lees dit topic eigenlijk voor het eerst, en sluit me volledig aan bij de andere steunbetuigingen. Geniet van alle goede dingen die je tegenkomt zou ik zeggen!
 
Jan, ik kom na 10 juli, maar voor de 25e even langs op de moto...heb dan vakantie, dus we gaan elkaar zien. ik geef natuurlijk eerst even een belletje zoals je gevraagd hebt 8-)
 
Dan kom je misschien via Roosendaal. Even een bakkie doen bij mij en daarna gezamenlijk verder rijden naar 't festijn?

Goed plan en alvast thnx voor de invitatie, rijden we een fractie anders, omdat we vaak linea recta op de Oesterdam/Tholen aangaan. Dus pas definitief als ik ut ff in het groepje heb gegooid! Maar als jij, zijnde een local ons nog ff kan inwijden in de streekstrekken, zijn we als etc.......etc.
Plannen zijn nog open en waarschijnlijk gooit het afzakken via de befaamde Zak van ZB de hoogste ogen boven de gedeeltelijke haventoer van Antwerpen. Maar alles is bespreekbaar als er tijdig knopen worden doorgehakt. 's Avonds strijken we neer op een terras en 's nachts op een hotelbedje in de regio, om Zondag's huiswaarts te keren.

full


Oesterdam, Zeeland.
:W
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets Jack! :9~~

Dankje Jan. Piccie heb vorig jaar genomen. Moto Guzzi V7, Policia Stradale-uitvoering. Op kenteken gezet in 1971. Momenteel staat hij ff op de heftafel om het cardanhoesje te vervangen. Ik hoop hem a.s. zaterdag weer af te monteren. Loopt echt nog geweldig en ook de stuurcapaciteiten van die oude Italiaan vallen beslist niet tegen. Blijft af en toe wel ff zoeken naar de rem en de versnelling, als ik er te weinig op rij. Zit namelijk andersom dan de huidige motoren. Is je waarschijnlijk wel bekend.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan