opbergen van sloten

Kettingslot hangt altijd thuis aan een paal ja, schijfremslot gaat in de buddy en die gebruik ik ook als enige als ik ergens heenga. :z
 
Ik had dezelfde vraag een tijd terug gesteld hier.
Kreeg ik bijna allemaal van die domme reacties zoals vol purren ect.
Ik heb het nu opgelost met het tasje dat bij het slot zat.
Hier heb ik een plastic plaatje ingelegd en gaten ingeboord en zo vast gepopt onder bij buddy.
hier nog een Foto. Werkt perfect!!!!!!!!!!! slot erin ritsje dicht en klaar

Bijlage: IMG_1655.jpg
 
in de schuur (en eigenlijk komt die alleen tijdens langdurig niet gebruiken - meer dan een week - om de motor)
 
Mijn R6 heeft onder de buddy een soort houder waar mijn beugelslot precies in past. Hij zit dan helemaal achter het rechterkuipdeel dus je bent geen bagageruimte kwijt.
 
En hoe claim jij die motor bij de verzekeraar... alstie niet op slot heeft gestaan? :?


claimen?

ben alleen BA verzekerd, de rest hebje toch niet nodig, als je je motor gestolen is dan is dat de schuld van de dief, niet van de verzekeraar

verzekering is al duur genoeg, ik zetme motor waar ik hem kan zien
 
Onder het zadel van mijn diversion900 is plaats genoeg voor een beugelslot, een ketting van anderhalve meter (in een dweil gedraaid tegen het rammelen) en een fietskabelslot om men helm aan men fiets vast te klinken. (er zit ook nog een sleutelset, ehbo, regenpak, klein busje kruipolie, plakband etc ... onder het zadel)
Sloten horen absoluut NIET in een rugzak. Je wil niet over de grond glijden met een beugelslot in je rugzak ...
Eventueel je rugzak met een bagagenet op het zadel vastmaken. Doe ik altijd en werkt prima. Bij parkeren: helm onder bagagenet, fietskabelslot doorheen helm en rond motorframe. Moet je je helm dan niet dragen, em wordt ook niet gestolen.
 
'k heb zelf een groot kettingslot en een schijfremslot *D
en 't past precies onder m'n buddie (zx6-r) :}

wel is het puzzelen... past maar op 1 manier *O*
 
Ik zie mensen hun schijfremslot nog wel eens vast maken aan de beugels waar de duostep aan zitten (als je begrijpt wat ik bedoel).

Bij zitten zowel m'n schijfremslot als m'n ketting onder m'n buddy. Past makkelijk ;)
 
Ik heb een Ducati Monster (heeft ergggg weinig bergruimte) dus ik neem momenteel enkel een schijfremslot mee, maar als iemand een beter idee heeft....

Waar kan ik zo'n ketting kwijt? Een op het werk leggen vond ik al een goed idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan