OPDRACHT: Subframe bouwen!

RVZ Motors

MF'er
18 jan 2015
127
0
Lelystad
Goedendag Motor-Forummers!

Ik ben Robbert en ik ben bezig met het bouwen van mijn eigen streetfighter. Het gaat om een Honda VFR 750 RC36II En heb daar al leuke onderdelen voor verzameld. Nu vind ik de onderdelen zoeken, monteren en reinigen en eventueel wat aanpassen voor de motor hartstikke leuk maar er moet ook nog een subframe gefabriceerd worden.

Dit gaat voor mij helaas iets te ver en ben bang dat als ik het zelf wil doen niet heel netjes wordt.

Daarom ben ik erg benieuwd of er hier op het motor-forum een Semi professionele vakman rondloopt die een subframe voor mijn motor wil maken.

Het gaat om een subframe van de Honda VFR 750. Hier moet een Ducati monster zadel van een 696 gebouwd worden. Ik wil graag hele mooie kwaliteit en dat staat bij mij op nummer 1. Het mag ook wel wat kosten maar het moet wel leuk hobby blijven!

Ik ben erg benieuwd of hier iemand interesse in heeft en met zijn eigen hobby nog een zakcentje naast de normale baan wil bij verdienen. De details kunnen we verder bespreken!

Geinteresseerd? Neem contact op met:
Rvzmotors@gmail.com
0634837846
full
 
Wellicht kan jerryt wat voor je beteken. Een pm-etje zijn kant op kan geen kwaad denk ik.
 
Kan ik zeker voor je doen,ook netjes en voor een nette prijs,zit ook nog redelijk bij je in de buurt👍
 
Thanks voor de positieve berichten! Ik heb beide mannen een PB gestuurd. Nu kijken of er wat leuks uit komt :) Super! Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan