Opdrogen laarzen?

JorisK

MF veteraan
Donateur
16 jan 2005
5.533
249
38
Bergen op Zoom
www.kemperman.nl
Twitter
link
Ik ben afgelopen maandagavond als een spons teruggekomen van motorvakantie, het is nu donderdag en mijn laarzen zijn nog steeds zeiknat van binnen -O-

Ik leg ze iedere dag weer buiten als de zon even schijnt en weer binnen zodra het weer dreigt te regenen maar drogen doen ze niet echt... De verwarning aanknallen is op dit moment ook geen optie omdat het dan bloedheet word binnen... B|

Iemand tips?

Timba

MF veteraan
29 jun 2005
1.125
0
32
van stukken krant grote proppen maken en je hele laars vol stoppen
dat een paar x doen..

gr :W

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
40
kranten er in stoppen.. (eerst uit elkaar halen..en dan van elke pagina een prop maken)
en misschien ff in de ruimte zetten waar de ketel hangt..

zo deed mijn oma het al..

The Wizzard

MF veteraan
14 jun 2005
2.261
3
www.motorongeval.nl
Als kranten niet snel genoeg werkt en je bent niet bang voor een beetje stof (wat je later weer op kan zuigen met de stofzuiger) dan is er een nog snellere oplossing :+

Gewoon je laarzen vol storten met kattebakgrid O-)

succes :W

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.244
14
Vlakbij Utrecht
kranten er in stoppen.. (eerst uit elkaar halen..en dan van elke pagina een prop maken) en misschien ff in de ruimte zetten waar de ketel hangt..
:^ In het ketelhok is het lekker warm en niet vergeten de kranten te wisselen na een tijdje ;)

(btw mss erna wat geur vreters erin proppen want de mijne stinken nog verschrikkelijk na de regen :r )
:^ B|

johanv

MF veteraan
1 mrt 2003
1.117
0
38
Arnhem
Afgelopen zondag voor de motogp had je het kunnen zien hoe je dat doet. Je lijmt 2 fohn's aan elkaar en hangt ze in je laarzen.(of je doet het met 1 fohn)

Kanarie

MF veteraan
4 sep 2003
36.691
1
39
Jorizzz is geen buitensporter. :+

Een beetje voetballer/hardloper/wielrenner weet dit wel. :Y

JorisK

MF veteraan
Donateur
16 jan 2005
5.533
249
38
Bergen op Zoom
www.kemperman.nl
Twitter
link
Een motorvriendin van mij moest haar laarzen fohnen tot diep in de nacht om ze de volgende dag weer droog aan te kunnen :)

(Afbeelding)

Koop beter waterdichte laarzen! :Y

CAT
Leuke foto :+

Ik heb dus geen kranten *zucht* -O-

Ik ben naar mijn ouders gegaan --> ookal geen kranten -O-

Heb nu mijn laarzen maar volgepropt met twee rollen pleepapier, moet ook werken denk ik :+

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
40
ja...mijn oma reed ook al motor..een bmw r26 op precies te zijn.. (misschien zit bmw rijden toch in de genen)

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.797
23
50
Knokke
je moet natuurlijk wel eerst ff je laars leeggieten voordat je begint met drogen.

:+

[me]heb je al kranten geprobeerd??????[/me]
:+ :+