Opdrogen laarzen?

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Ik ben afgelopen maandagavond als een spons teruggekomen van motorvakantie, het is nu donderdag en mijn laarzen zijn nog steeds zeiknat van binnen -O-

Ik leg ze iedere dag weer buiten als de zon even schijnt en weer binnen zodra het weer dreigt te regenen maar drogen doen ze niet echt... De verwarning aanknallen is op dit moment ook geen optie omdat het dan bloedheet word binnen... B|

Iemand tips?
 
van stukken krant grote proppen maken en je hele laars vol stoppen
dat een paar x doen..

gr :W
 
kranten er in stoppen.. (eerst uit elkaar halen..en dan van elke pagina een prop maken)
en misschien ff in de ruimte zetten waar de ketel hangt..

zo deed mijn oma het al..
 
LNKZ2532.jpg


Maar ff zonder dollen: proppen kranten is inderdaad een goeie methode.
 
Als kranten niet snel genoeg werkt en je bent niet bang voor een beetje stof (wat je later weer op kan zuigen met de stofzuiger) dan is er een nog snellere oplossing :+

Gewoon je laarzen vol storten met kattebakgrid O-)

succes :W
 
kranten er in stoppen.. (eerst uit elkaar halen..en dan van elke pagina een prop maken) en misschien ff in de ruimte zetten waar de ketel hangt..
:^ In het ketelhok is het lekker warm en niet vergeten de kranten te wisselen na een tijdje ;)

(btw mss erna wat geur vreters erin proppen want de mijne stinken nog verschrikkelijk na de regen :r )
:^ B|
 
Afgelopen zondag voor de motogp had je het kunnen zien hoe je dat doet. Je lijmt 2 fohn's aan elkaar en hangt ze in je laarzen.(of je doet het met 1 fohn)
 
Als kranten niet snel genoeg werkt en je bent niet bang voor een beetje stof (wat je later weer op kan zuigen met de stofzuiger) dan is er een nog snellere oplossing :+

Gewoon je laarzen vol storten met kattebakgrid O-)

succes :W

Deze vind ik overigens wel erg orgineel :+
 
Jorizzz is geen buitensporter. :+

Een beetje voetballer/hardloper/wielrenner weet dit wel. :Y
 
Een motorvriendin van mij moest haar laarzen fohnen tot diep in de nacht om ze de volgende dag weer droog aan te kunnen :)


full




Koop beter waterdichte laarzen! :Y


CAT
 
Een motorvriendin van mij moest haar laarzen fohnen tot diep in de nacht om ze de volgende dag weer droog aan te kunnen :)


(Afbeelding)



Koop beter waterdichte laarzen! :Y


CAT

Leuke foto :+

Ik heb dus geen kranten *zucht* -O-

Ik ben naar mijn ouders gegaan --> ookal geen kranten -O-

Heb nu mijn laarzen maar volgepropt met twee rollen pleepapier, moet ook werken denk ik :+
 
ja...mijn oma reed ook al motor..een bmw r26 op precies te zijn.. (misschien zit bmw rijden toch in de genen)
 
Ik heb dus geen kranten *zucht*
Ik ben naar mijn ouders gegaan --> ookal geen kranten
Heb nu mijn laarzen maar volgepropt met twee rollen pleepapier, moet ook werken denk ik

Ken dat probleem. Al hebben mijn ouders er wel.

Maandverband schijnt ook goed te werken.
 
je moet natuurlijk wel eerst ff je laars leeggieten voordat je begint met drogen.






:+




[me]heb je al kranten geprobeerd??????[/me]
:+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan