Opeens, kijk je recht in de koplampen van je motor

Twin

MF veteraan
11 apr 2004
2.643
0
dat gebeurde mij vandaag...
lekker mooi weer.. lekkere bochtjes.. mooie rotonde.. minder mooi oliespoor.. en opeens "lekker" aan het glijden en de koplampen van je motor bekijken..
Mooi KUT dus :(
Daar lag ik dan midden op de rotonde, natuurlijk niemand die uit z'n auto stapte om even te vragen of alles oke is, of dat ze misschien kunnen helpen. Een maat, waarmee ik aan het rijden was, kwam terug en hielp de motor overeind. En maar balen, KUT wat zie ik daar op m'n tank??!?! een fuckin deuk?! nee toch? nee gelukkig 't was alleen een zwarte veeg. Na verdere inspectie kwam ik erachter dat 't schakelpookje afgebroken was en de koppelinghendel, stepje en uiteinde van het stuur geschaafd zijn.
Hop daar gaat m'n spaargeld weer..
ow ja ik heb zelf trouwens alleen een beetje spierpijn.. en m'n pak heeft een paar schaafwonden..

daarna wel weer een paar knee-downs gemaakt <links en rechts> :+ )
 
nou lekker dan. Gelukkig valt het mee. Fijn he al die mensen die je het liefst ff aan de kant willen schuiven als zij dr maar door kunnen :(
 
Oeps, dat is flink balen '( Gelukkig valt de schade (aan jou en aan je fiets) mee.
 
Sja inderdaad.. ik stond nog maar net en ze begonnen alweer te kijken hoe ze er langs konden gaan..

maar de schade valt inderdaad nog wel mee.. maar toch baal ik aardig B|
 
Jah, eg geluk dat alleen je versnellingshendel(pedaal, whatever) naar ze schrootje is, want een dikke deuk in je tank of kapschade was zeker niet mooi geweest. Kon ik het zeker van de grond gaan rapen met een stoffer en blik....

Gr. Mike
 
Weinig schade (ook aan jezelf) dus da's een klein meevallertje ondanks de dikke kl :( tepech van je schuivertje.

Succes er mee.
 
Balen zeg :(

Maar goed dat jij verder nix ernstig hebt opgelopen.

Maare, oliespoor :?
Dan kan je toch de wegbeheerder aansprakelijk stellen. Foto's maken en getuigen zoeken :)
 
Schade aan de motor is inderdaad heeeel vervelend
ik kan ervan mee spreken :(
Ik moet de kosten gelukkig niet zelf betalen

Suc6
 
Schade aan de motor is inderdaad heeeel vervelend
ik kan ervan mee spreken :(
Ik moet de kosten gelukkig niet zelf betalen

Suc6

sjaah schade aan de motor is inderdaad altijd vervelend (ook al is het een krasje). Maar inderdaad wat bij jou gebeurt is gaat wel meer kosten dan de kosten van mijn schade.
Ik ga morgen maar bellen en vragen wat het ongeveer gaat kosten..
 
gelukkig valt de schade inderdaad wel mee. je kon er nog mee verder rijden zo te lezen. Bij mijn naakte fietsie was de dop van de radiateur naar binnen geklapt... en inderdaad wat onderdeeltjes afgebroken. maar toen kon ik mooi niet meer verder.

tip: altijd claim indienen voor de opzittenden verzekering voor de schade aan je pak! ik had ook krasschade aan mijn pak en een kapotten laars, kreeg laars helemaal vergoed en toch nog 100 euro voor de krassen op mijn pak... moeite waard lijkt me.

(ps. en nog bedankt voor de spot, was mijn derde sinds ik op het MF zit!)
 
Heb je weer gespot lullo.

Schade repareren kan wel binnen het dorp denk ik.
 
Heb je weer gespot lullo.

Schade repareren kan wel binnen het dorp denk ik.

hehe ik ben best vaak te vinden op de motor ja :)

maare hoe bedoel je schade kan je wel binnen het dorp repareren?
ik heb net een nieuw schakelpookje besteld (+/- 60 pleuro!).
voor de rest laat ik het denk ik maar zo.. is niet zo opvallend.. :P


tip: altijd claim indienen voor de opzittenden verzekering voor de schade aan je pak! ik had ook krasschade aan mijn pak en een kapotten laars, kreeg laars helemaal vergoed en toch nog 100 euro voor de krassen op mijn pak... moeite waard lijkt me.

(ps. en nog bedankt voor de spot, was mijn derde sinds ik op het MF zit!)

ik zal eens kijken.. maar misschien wel te veel werk :+
geen dank... 't is altijd leuk om gespot te worden! :) (was trouwens m'n eerste spot dat ik ook met de motor was :) )
 
hehe ik ben best vaak te vinden op de motor ja :)

Maar hoe vaak komt er een pedaalemmer coureur in een burgerbak met kids achterin naast je staan bij het stoplicht en zegt tegen je dat je door moet schakelen als je wheelied?

maare hoe bedoel je schade kan je wel binnen het dorp repareren?
ik heb net een nieuw schakelpookje besteld (+/- 60 pleuro!).
voor de rest laat ik het denk ik maar zo.. is niet zo opvallend.. :P

Ik woon in dat dorp en repareer noal eens wat O-)
 
Dan kan je toch de wegbeheerder aansprakelijk stellen. Foto's maken en getuigen zoeken

dat kan helaas alleen als de beheerder op de hoogte is gebracht van de situatie en vervolgens te weinig heeft ondernomen om dit te voorkomen..[ergens gelezen]
dus met een oliespoor..naja suc6 ermee
 
[..]
Na verdere inspectie kwam ik erachter dat 't schakelpookje afgebroken was
[..]
daarna wel weer een paar knee-downs gemaakt <links en rechts> :+ )
Wel dapper zo zonder schakelpook :P

Maar wel balen natuurlijk.
 
Sjaha... vandaag langs motoport geweest en nieuw schakelpookje erop laten zetten.. kosten waren totaal 80,54. de rest laat ik zo als het is, het is toch niet echt duidelijk zichtbaar.
Dus de kosten door het schuivertje vielen aardig mee :)

he maare zot... vandaag ook ff geprobeerd om door te schakelen tijdens het wheelien maar in denk dat ik een beetje te traag handelden. Dus kwam aardig tegen de tank aan met de gevoelige delen :+
 
hmm das klote zeg

mare je kan toch een aanklacht indienen bij de gemeente ofzo
omdat da olie spoor er lag
 
Terug
Bovenaan Onderaan