Opel Astra + Audi A3 slaan motorrijder kapodt

mona-toetje

Die hard MF'er
10 mrt 2010
835
32
Dit las ik net op geenstijl:

Gevalletje zieke snelwegterreur op de A1. Zes automobilisten schoppen 1 motorrijder lens. Reden: onbekend. Waarschijnlijk inhaaljaloezie. Een merkwaardig fenomeen, waar sommige (veelal jeugdige) asomobilisten last van krijgen zodra ze door andere medeweggebruikers voorbij gereden worden. (ZIT JIJ MIJN NOU IN TE HALEN KK KLOODTZAK?!!!??!) Enfin; lang verhaal kort verhaal; motorrijder (een pliesie op een privéfiets) wordt uiteindelijk op afslag Muiderberg klemgereden door Audi en Opel, en verrot geslagen. Helm stuk, motorpak stuk, meerdere kneuzingen over het lichaam, waaronder enkele ribben. (Mensen schoppen die op de grond liggen = gekneusde ribben.) Kloodtzakje in de zwarte Audi A3 is inmiddels aangehouden. Bleek een 22-jarige man uit Almere (het zal ook eens niet). Naar de (5) inzittenden van de Opel Astra wordt nog gezocht. Ondanks een miljoen miljard camera's in, op, rond, boven en naast Ons Asfalt roept de politie Gooi- en Vechtstreek (lol) toch de hulp van het Nederlandse publiek voor het vinden van dit tuig. Signalement: ze zaten met z'n vijven in de Opel. Wat best sneu is.

http://www.politie.nl/gooi_en_vechtstreek/nieuws/agentzwaarmishandeldopsnelweg.asp



http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/opel_astra_audi_a3_slaan_motor.html



Nog geluk dat het een motormuis was, anders had de politie vrij weinig gedaan denk ik..
 
Dit las ik net op geenstijl:

Gevalletje zieke snelwegterreur op de A1. Zes automobilisten schoppen 1 motorrijder lens. Reden: onbekend. Waarschijnlijk inhaaljaloezie. Een merkwaardig fenomeen, waar sommige (veelal jeugdige) asomobilisten last van krijgen zodra ze door andere medeweggebruikers voorbij gereden worden. (ZIT JIJ MIJN NOU IN TE HALEN KK KLOODTZAK?!!!??!) Enfin; lang verhaal kort verhaal; motorrijder (een pliesie op een privéfiets) wordt uiteindelijk op afslag Muiderberg klemgereden door Audi en Opel, en verrot geslagen. Helm stuk, motorpak stuk, meerdere kneuzingen over het lichaam, waaronder enkele ribben. (Mensen schoppen die op de grond liggen = gekneusde ribben.) Kloodtzakje in de zwarte Audi A3 is inmiddels aangehouden. Bleek een 22-jarige man uit Almere (het zal ook eens niet). Naar de (5) inzittenden van de Opel Astra wordt nog gezocht. Ondanks een miljoen miljard camera's in, op, rond, boven en naast Ons Asfalt roept de politie Gooi- en Vechtstreek (lol) toch de hulp van het Nederlandse publiek voor het vinden van dit tuig. Signalement: ze zaten met z'n vijven in de Opel. Wat best sneu is.

http://www.politie.nl/gooi_en_vechtstreek/nieuws/agentzwaarmishandeldopsnelweg.asp



http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/opel_astra_audi_a3_slaan_motor.html



Nog geluk dat het een motormuis was, anders had de politie vrij weinig gedaan denk ik..
Kansloze opmerking, verder hoop ik dat de 'helden' gepakt worden.
 
duimen tussen de bankschroef, balleTJES in een notenkraker, en kansloze hufter op den voorhoofden tattoëren
 
ken je het verhaal erachter? Het is spijtig dat iemand in elkaar wordt geslagen, maar meer ook niet. Grow up!
 
motorpak en laarzen kapotgeschopt?? ik geloof niet dat je als motoragent met inferieur materiaal de weg op gaat, dus dan moet het verhaal toch wel iets aangedikt zijn.

ben ook wel erg benieuwd naar wat oom agent uitgevreten heeft om klemgereden te worden, zal toch niet compleet zonder aanleiding zijn gebeurd.

neemt niet weg dat het een belachelijke actie blijft natuurlijk.

ik ben het trouwens wel eens met topic starter dat het mazzel is voor de persoon in kwestie dat hij politie agent is. er word nu zeker werk van gemaakt. helaas weet ik uit persoonlijke ervaring dat de politie voor de gewone burger niet zo hard loopt!
 
De daders kwamen uit almere?

Daar wonen toch bijna alleen maar marok........

Ik zeg links stemmen en doodknuffelen....
 
Dit las ik net op geenstijl:

Gevalletje zieke snelwegterreur op de A1. Zes automobilisten schoppen 1 motorrijder lens. Reden: onbekend. Waarschijnlijk inhaaljaloezie. Een merkwaardig fenomeen, waar sommige (veelal jeugdige) asomobilisten last van krijgen zodra ze door andere medeweggebruikers voorbij gereden worden. (ZIT JIJ MIJN NOU IN TE HALEN KK KLOODTZAK?!!!??!) Enfin; lang verhaal kort verhaal; motorrijder (een pliesie op een privéfiets) wordt uiteindelijk op afslag Muiderberg klemgereden door Audi en Opel, en verrot geslagen. Helm stuk, motorpak stuk, meerdere kneuzingen over het lichaam, waaronder enkele ribben. (Mensen schoppen die op de grond liggen = gekneusde ribben.) Kloodtzakje in de zwarte Audi A3 is inmiddels aangehouden. Bleek een 22-jarige man uit Almere (het zal ook eens niet). Naar de (5) inzittenden van de Opel Astra wordt nog gezocht. Ondanks een miljoen miljard camera's in, op, rond, boven en naast Ons Asfalt roept de politie Gooi- en Vechtstreek (lol) toch de hulp van het Nederlandse publiek voor het vinden van dit tuig. Signalement: ze zaten met z'n vijven in de Opel. Wat best sneu is.

http://www.politie.nl/gooi_en_vechtstreek/nieuws/agentzwaarmishandeldopsnelweg.asp



http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/opel_astra_audi_a3_slaan_motor.html



Nog geluk dat het een motormuis was, anders had de politie vrij weinig gedaan denk ik..
volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar jouw verhaal was op de a6 en een ander verhaal was op de a1 Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Agent zwaar mishandeld op snelweg
Naarden, 29-05-2011 • Zaterdagavond 29 mei 2011 werd een agent mishandeld op de snelweg door meerdere personen. De politie zoekt getuigen.

Een 30-jarige agent reed zaterdagavond even voor 23.00 uur op zijn privémotor over de A1. Ter hoogte van Weesp haalde hij een Opel Astra in. Op het moment dat de motorrijder weer terug ging naar rechts, haalde de Opel hem weer in. Toen de motorrijder de A6 opreed, zag hij dat de Opel op het laatste moment ook de A6 opreed. Kort hierop werd de motorrijder rechts ingehaald door een zwarte Audi A3. Toen deze Audi naast de motorrijder reed, stuurde de bestuurder plotseling naar links waardoor de motorrijder hard in de remmen moest. Hij maakte een handgebaar naar de bestuurder van de Audi. Hierop remde de Audi, maakte beide partijen handgebaren naar elkaar en daarna bleef de Audi een tijdlang rondom de motorrijder rijden waardoor deze zich bedreigd voelde.

De motorrijder probeerde weg te komen, maar plotseling verscheen voor hem de Opel weer waardoor hij wederom hard moest remmen. De motorrijder zag vervolgens kan om weg te komen, maar op de afslag Muiderberg werd hij door beide auto’s klem gereden. De motorrijder werd gedwongen te stoppen. De inzittenden van de auto’s (ongeveer zes) kwamen op hem af en begonnen te slaan tegen helm, buik en been. De motorrijder kwam hierdoor ten val en werd hierna over zijn hele lichaam geslagen en geschopt. Op een gegeven moment zijn de mannen gestopt en weggelopen. Een van hen liep nog terug en uitte een ernstige woordelijke dreiging naar de motorrijder. Nadat de mannen weg waren, wist de motorrijder de hulpdiensten te waarschuwen.

De motorrijder is door politieagenten naar het ziekenhuis gebracht. Hij bleek meerdere kneuzingen over zijn lichaam te hebben en gekneusde ribben. Zijn motorpak, laarzen en helm waren kapot door de mishandeling. De motorrijder heeft zich tijdens het voorval kenbaar gemaakt als agent. De mishandeling duurde desondanks voort. Op basis van een doorgegeven kenteken kon rond 04.00 uur een 22-jarige Almeerder rijdend in de Audi aangehouden worden bij zijn woning. Hij zat alleen in de auto. Zijn rol bij het voorval eerder op de avond wordt nader onderzocht. Het onderzoek naar het gebeuren en de andere betrokkenen wordt voortgezet.

De politie Gooi en Vechtstreek is op zoek naar getuigen van de mishandeling en personen die meer kunnen vertellen. Ook over de Opel Astra. Zij worden verzocht contact op te nemen via het nummer 0900 8844. Anoniem melding doen kan bij Meld Misdaad Anoniem 0800 7000.



Sorry post was eigenlijk voor ander topic. Maar gezien het topic hier laat ik hem wel staan..

te triest dat dit soort dingen tegenwoordig gebeuren op onze wegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch zo benieuwd wat het motief is...... Ik verwacht dat de daders wel gepakt zullen worden, ze zullen elkaar wel gebeld hebben, dus als die data is geanalyseerd, is het een koud kunstje.
 
Wat ik DENK, jongens waren aan het spelen/racen (hoe je ook wil noemen) Hebben de pech dat ze een agent in vrije tijd tegen komen. Die zal er iets van gezegd/gebaren o.i.d hebben. De jochies gaan over de rooie en dit als gevolg.

Advies van de OvJ: Jochies een taakstraf geven van 40 uur, zal ze leren. O wacht ze hebben een slechte jeugd gehad, dan is 10 uur meer dan voldoende.

Advies van mij: Tijdens het verbreden van de A1 de jongens laten helpen met graven, de rest is wel in te vullen.
 
De daders kwamen uit almere?

Daar wonen toch bijna alleen maar marok........

Ik zeg links stemmen en doodknuffelen....

_O-

Al steekt een agent zijn middelvinger naar mij op terwijl hij roept jouw moeder is een hoer en je kinderen van de melkboer, mij vervolgens de pas afsnijdt en zijn reet toont, dan nog zou het bij mij in de verste verte niet opkomen om een agent klem te rijden en af te ranselen. Zal wel verschil in cultuur zijn, waar we ongetwijfeld veel respect voor moeten tonen...Langs de andere kant, misschien toch beter afknallen die handel...

:Y
 
Toen ik de titel zag met de spelling "kapodt"" dacht ik al...een Geen Stijl lezer :')

"Nog geluk dat het een motormuis was, anders had de politie vrij weinig gedaan denk ik.."
Wat moet ik mij bij deze opmerking nu weer voorstellen? B|
 
Wat ik DENK, jongens waren aan het spelen/racen (hoe je ook wil noemen) Hebben de pech dat ze een agent in vrije tijd tegen komen. Die zal er iets van gezegd/gebaren o.i.d hebben. De jochies gaan over de rooie en dit als gevolg.

Advies van de OvJ: Jochies een taakstraf geven van 40 uur, zal ze leren. O wacht ze hebben een slechte jeugd gehad, dan is 10 uur meer dan voldoende.

Advies van mij: Tijdens het verbreden van de A1 de jongens laten helpen met graven, de rest is wel in te vullen.

Mijn advies: jongens gebruiken in de fundering van de A1 :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan