Open brief aan ZAC organisatie

Mosselman

MF veteraan
5 apr 2002
4.254
0
Noord-Holland
Lieve Ria,

Ik hou van jou en ik weet zeker dat dat gevoel wederzijds is maar toch moeten we praten. Je hoeft niet bang te zijn dat ik een andere liefde heb het is iets heel anders… en samen komen we er vast uit ! .

Elke keer als ik me inschrijf voor een dag vol avontuur moet ik altijd zo lang wachten ….

In de 2 jaar dat wij nu verkering hebben is dit een van mijn grote irritaties….. het duurt allemaal zooooo lang…… een rij van 10 meter staat zo ongeveer gelijk aan 45-60 minuten wachten …. Soms sta ik zelfs in een rij van 25 mtr … dan duurt het zo lang dat de rozen die ik voor je heb gekocht al verdroogd zijn voor ik bij je ben.

Waarom zullen we de deelnemers niet de keuze geven tussen vooraf betalen of bij aankomst betalen …. Dan kunnen we namelijk 2 rijen maken … en is het voor de deelnemers die al betaald hebben niet zo lang wachten….Die hoeven dan namelijk alleen nog hun “pakketje” op te halen (transponder en programma) .. Je kan wat mij betreft dan zelfs de prijs voor de voorruitbetalers met 10 euro verhogen….. bovendien zijn we dan zeker van een bepaald aantal deelnemers die sowieso komen.

Praktijk voorbeeld:

Als ik in de S2 wil inschrijven dan ben ik haast verplicht om ruim voor 7.00 aanwezig te zijn omdat ik anders niet op tijd klaar ben voor de vrije training omdat ik dan nog in de rij sta en soms is de S2 dan al vol….. het punt is alleen dat als ik om 6.30 voor het huisje ga staan en ik me inschrijf als een van de eerste dan kan ik vervolgens van 7.00 tot 10.00 wachten tot ik mag gaan rijden…



Voor de deelnemers heeft dit in mijn ogen een hoop voordelen en houden we op deze manier onze vrije relatie toch nog in stand. Het evt. online betalen is vrij simpel te realiseren (beter goed gejat als slecht bedacht………)



Zullen we "het" doen ??? *D




hoogachtend,


je vriendje Mossel
 
Als je dit verstuurt, heb je denk ik gauw genoeg een "busje" voor de deur staan, om je gelijk af te kunnen voeren richting het gesticht :P
 
Ik heb nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan. Ik zeg maar niet hoelaat ik er altijd sta..........


Hopelijk doet Ria er wat aan. Altijd als ik het huisje uit kom staat er een rij van min. 15meter. Kom ik later met de motor naar de keuring dan is ie altijd min. 20 meter.
 
Ik heb nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan. Ik zeg maar niet hoelaat ik er altijd sta..........


Hopelijk doet Ria er wat aan. Altijd als ik het huisje uit kom staat er een rij van min. 15meter. Kom ik later met de motor naar de keuring dan is ie altijd min. 20 meter.

Ferry... jij staat er 's nachts al ;) Ik ben er ook altijd vroeg, maar de afgelopen keer stond er al een rij van 20 meter.
 
Waarom niet gewoon ook :
Mensen die nog niet hebben betaald:

van 7 tot half 8 de S0 en S1
van half 8 tot 8 de S2 en S3

De rest (laatkomers en betalers) na 8-en
 
Ik heb nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan. Ik zeg maar niet hoelaat ik er altijd sta..........


Hopelijk doet Ria er wat aan. Altijd als ik het huisje uit kom staat er een rij van min. 15meter. Kom ik later met de motor naar de keuring dan is ie altijd min. 20 meter.
Jij bent toch altijd diegene die in de slaapzak voor het huisje ligt..... :+
 
knip.... Je kan wat mij betreft dan zelfs de prijs voor de voorruitbetalers met 10 euro verhogen…....

Ik zou persoonlijk meer zien om het inschrijfgeld te verlagen voor mensen die vooruit betalen, of gelijk houden. Laat de mensen die NIET vooraf inschrijven juist meer betalen voor de extra handelingen en tijd die daaraan geschonken moet worden!

Verder erg leuke brief ;)
Tortelduifjes!
 
:} Dank je Mosselman, ben er helemaal mee eens. :+ en met jou brief ben ik er heilig van overtuigd dat Ria het dit keer volledig met je eens is.
Echter van die euro 10,= zou juist MINUS Euro 10,= moeten zijn, als blijkt dat de meeste een transponder moeten halen, dan sta je evengoed nog in de rij.
We wachten maar verder af, :]
Yama R6 ZAC.nr344
 
Terug
Bovenaan Onderaan