Open dagen groenevelt motoren te son 31 maart en 1 april

Drzaadberg

MF veteraan
31 jul 2004
4.477
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Open dagen op 31 maart en 1 april 2007

Voor de tweede keer organiseert Groenevelt Motoren (voorheen Groen Motoren) de open dagen. Vorig jaar was dit een geweldig succes en dat gaat dit jaar nog beter worden! Er zijn tal van activiteiten op beide dagen. Wat kunt u zoal verwachten?:

· Freebike komt met de Yamaha slipmotor, spectaculair!!
· Rijschool Wegwijs is aanwezig met de mogelijkheid tot proefrijden zonder rijbewijs
· Twodot handgemaakte sieraden
· S100 Yamaha schoonmaakmiddelen met aanbiedingen
· HK suspension
· Evolution (kleding) is aanwezig met aanbiedingen
· Motorvizi met reflectie en lakbeschermingssytemen
· Tombola met fantastische prijzen
· Alle 2007 modellen Honda en Yamaha
· Koopjeskraam
· Bridgestone, Metzeler, Pirelli en Michelin aanbiedingen
· En nog vele andere activiteiten

Op zondag 1 april komt Marcel van Drunen (Parijs-Dakar) zijn stunten laten zien!!!

Ook dit jaar wordt de mogelijkheid geboden proef te rijden op de demo’s van Honda (VFR, Pan European, Hornet, Deauville, CB1300, CBR1000RR, Goldwing, Transalp, CBF1000, VT750 Spirit) en Yamaha (FJR1300A, FZ 6 Fazer, MT03, BT1100). Maak vrijblijvend een heerlijke rit op de motor van uw gading (aanbod is onder voorbehoud). Neemt u uw rijbewijs en eigen motorkleding mee?

We zien u graag op één of beide dagen!

Groenevelt motoren is gevestigd aan Ekkersrijt 1012, 5692 AA te Son en Breugel
Tel: 0499-474666
E-mail: info@groenmotoren.nl
 
Ik zie dr niks van op de site? :? 1 april grap :P

Ik ga toch een rondje doen, tuf er wel ff langs denk ik.
 
Net ook geweest, leuk om Marcel van Drunen te zien rondjakkeren op een sm. Nog beter was dat ik de vering en demping van mijn motor daar kon laten afstellen, wat een verschil!
 
wij dachten ook aan 1 april grap omdat op de website niets te vinden was. Toch vandaag er maar even geweest, koffie was goed, demontratie's gezien en toen via Xanten (Rheinplatz) weer naar huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan