Open de poorten! (met je badge)

Pommel

MF veteraan
13 apr 2004
23.882
126
Tukker in exile
Voor diegenen die 's morgens de slagboom naar de parkeerplaats, of het hek voor de parkeergarage, moeten openen met hun badge; wat voor creatieve oplossing hebben jullie bedacht om je badge makkelijk voor de badge reader te kunnen houden?

Ik gebruik een hoesje voor een smartphone, dat je om je arm kunt bevestigen. Dat doe ik voordat ik wegrij om de mouw van mijn motorjack, en wanneer ik aankom hoef ik alleen maar mijn arm voor de badgereader te houden. Dat scheelt een hoop gefrommel in jaszakken of kuipvakjes, zeker met winterhandschoenen aan!

Iemand een andere oplossing? :)
 
Voor diegenen die 's morgens de slagboom naar de parkeerplaats, of het hek voor de parkeergarage, moeten openen met hun badge; wat voor creatieve oplossing hebben jullie bedacht om je badge makkelijk voor de badge reader te kunnen houden?

Ik gebruik een hoesje voor een smartphone, dat je om je arm kunt bevestigen. Dat doe ik voordat ik wegrij om de mouw van mijn motorjack, en wanneer ik aankom hoef ik alleen maar mijn arm voor de badgereader te houden. Dat scheelt een hoop gefrommel in jaszakken of kuipvakjes, zeker met winterhandschoenen aan!

Iemand een andere oplossing? :)

Over het gras naast de slagboom.

Via de fietsingang

badge in je binnenzak

Aanbellen zoals een leverancier zou doen
 
Ik denk dat jij een heel goede oplossing zelf al hebt gevonden, andere oplossingen zullen meer werk opleveren dan de manier waarop jij het doet.
 
Ik moet door een toltunnel met een pasjes systeem op de motor (Kiltunnel).
Ik stop het pasje altijd eenvoudig in m'n mouw. Ik hoef alleen m'n mouw maar tegen de scanner te houden en de slagboom gaat open.
 
zit buiten op mijn jas een zak met magnetische sluiting. om de pas zit een houder met oprol automaat die het gebruik overdag makkelijk maakt. samen zitten ze in de zak met magneetsluiting. dat is groot en lomp genoeg om makkelijk te pakken ook met winterhandschoenen aan. werkt prima en ik heb geen extra tasjes nodig die ik elke dag meerdere malen moet aan doen en weer uit.
 
Zo'n "retractable" keychain geen goed idee?
Badge in een hoesje, aan die sleutelhanger, kan je makkelijk eruit halen.
 
Zo'n "retractable" keychain geen goed idee?
Badge in een hoesje, aan die sleutelhanger, kan je makkelijk eruit halen.
Je kunt ook met de perforator een gaatje in het pasje maken (als dat mag ten minste) scheelt weer een hoesje :Y
 
Mooi zo.
Punt is, als je niet weet wat degene te bieden hebben die ervoor stoppen, heb er dan geen oordeel over.

Motor oppakken met een man of 3 kijken of hem/haar iets mankeert is toch allemaal niet zo moeilijk daar heb je geen 20 mensen voor nodig......of het moeten natuurlijk 20 verpleegkundigen of artsen zijn die er stoppen.
 
Nou nog iets voor de bonnetjes van de tolpoortjes.
Das zo küt op vakantie, met regen.
Handschoenen uit, portomonnee pakken, kaartje pakken, kaartje in portomonnee, boel weer opbergen.
En tig km later weer pakken, inleveren, betalen.

En natuurlijk in de regen.
 
ik heb een plastic houder waarin hij dagelijks hangt aan mijn kleding, wij moeten het ding zichtbaar dragen.
achter op dat pashoudertje zit een stukje klittenband achtig iets gemaakt van plastic waarmee hij op de motor kan kleven. voor de poort even ding van zn plek en ervoor houden en klaar.

dat kleef ding lijkt op klittenband maar is dan van plastic dus en heeft maar 1 soort, dus geen harde en zachte kant. hoe men dit noemt weet ik niet, het zat bij mijn pro oiler. iemand een idee van de naam, staat wel op het te verwijderen papiertje voor montage.
gevonden, 3m dual lock
 
Laatst bewerkt:
Das zo küt op vakantie, met regen.
Handschoenen uit, portomonnee pakken, kaartje pakken, kaartje in portomonnee, boel weer opbergen.
En tig km later weer pakken, inleveren, betalen.

En natuurlijk in de regen.
Nou heb jij een HD, dus meer dan 2 tolpoortjes op een dag red jij niet. Maar met een motor kan je er zomaar 10 op een dag hebben.
 
Wees blij. Ik moet mijn pasje afgeven aan de beveiliger. Hij kijkt met UV of er een watermerk in zit. Ik moet mijn jethelm afdoen (handschoenen uit) zodat hij ziet dat ik de persoon van het pasje ben. Dan weer aankleden en naar mijn werkplek. Allemaal met dank aan die lul van een Alberto Stegeman. Die is eens stiekem naar binnen gesmokkeld en moest dat op TV laten zien. Als ik hem zie rij ik hem alsnog plat, de lul.
Daar helpen geen elastiekjes, venstertjes of andere handigheidjes tegen.
 
Voor diegenen die 's morgens de slagboom naar de parkeerplaats, of het hek voor de parkeergarage, moeten openen met hun badge; wat voor creatieve oplossing hebben jullie bedacht om je badge makkelijk voor de badge reader te kunnen houden?

Ik gebruik een hoesje voor een smartphone, dat je om je arm kunt bevestigen. Dat doe ik voordat ik wegrij om de mouw van mijn motorjack, en wanneer ik aankom hoef ik alleen maar mijn arm voor de badgereader te houden. Dat scheelt een hoop gefrommel in jaszakken of kuipvakjes, zeker met winterhandschoenen aan!

Iemand een andere oplossing? :)

bij de elleboog protectie ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan