Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die 2 cm niet.......... en die 12 cm ook niet;
Ik heb er verschillende zelf gemaakt en uitgeprobeerd , maar die paar cm maakt voor mij althans nauwlijks of geen verschil.
En wat gehoor betreft ,daar is niets mis mee ..........
Dus als ik het goed begrijp kan je beter een dichte pijp erin slaan dan een stukje van je demper inkorten??
Maakt het dan nog verschil of ik voor de helft een dichte pijp erin sla of volledig een dichte pijp erin sla?
Wat doet het trouwens voor je vermogen als je er een dichte pijp inslaat?
Is dat slecht voor je vermogen of maakt dat eigenlijk nix uit??
Heb net wat beter gekeken en de huls is toch van carbon met daarin een velletje alu geplakt. Inkorten wordt dus niks ben ik bangOok ff een vraagje..
Ik wil mijn Leo demper ook inkorten. Alleen is de huls aan de uiteinden iets wijder.
Als ik er dus een stuk afzaag, passen de eindstukken niet meer.
Zou ik deze er weer in kunnen tikken als ik de huls warm stook?
Het gaat om LeoVince SBK Carbon demper. Huls is alu met een laagje carbon..
Vraag maar ff voordat ik hem verkloot
Verschilt nog al per demper en motor. Op mijn XS zit een sportdemper van Micron zonder dempingsmateriaal en deze klinkt best nog mild. Mijn GSX750 met LeoVince heeft een meetje materiaal aan de bovenzijder eruit en geeft meteen een stuk meer herrie. Gewoon proberen zou ik zeggen..en....al wat gelukt? Ben zelf ook met m`n dempers aan het klooien, maar weet niet wat te doen nu. Watr gebeurt er als ik al het dempingsmateriaal eruit haal? Dat komt dan toch een beetje op hetzelfde neer als een pijp zonder gaatjes monteren of is de "klankkast" dan te groot? Gaat om een GPR demper op een Moto Morini Corsaro. Ben erg benieuwd naar jullie reactie