Keb laatst voor circuit sessies de standaard demper er weer eens tijdje op gehad (98gsxr750i). Het volgende viel me op:
De standaard uitlaat was bijna helemaal schoon gebrand. De open yosh was duidelijk roetig. (OK kan ook door circuitgebruik.)
Ik zie ook met straat gebruik verschillen in de kleur. De yosh is duidelijk iets zwart roetig. De standaard is grijzig droog.
Het lijkt erop dat het benzine verbruik iets is toegenomen met open yosh.
Mijn grote vraag is, ik dacht dat de montage van een open demper leidt tot een armer mengsel, leidt tot minder zwarte uitlaat, leidt tot minder benzine verbruik. Ik krijg de indruk van niet. Hoe kan dit nu? Wat is waar?
De standaard uitlaat was bijna helemaal schoon gebrand. De open yosh was duidelijk roetig. (OK kan ook door circuitgebruik.)
Ik zie ook met straat gebruik verschillen in de kleur. De yosh is duidelijk iets zwart roetig. De standaard is grijzig droog.
Het lijkt erop dat het benzine verbruik iets is toegenomen met open yosh.
Mijn grote vraag is, ik dacht dat de montage van een open demper leidt tot een armer mengsel, leidt tot minder zwarte uitlaat, leidt tot minder benzine verbruik. Ik krijg de indruk van niet. Hoe kan dit nu? Wat is waar?