open demper of toch niet

Ben dit

MF'er
9 sep 2004
76
0
Hoi MF-ers!

Ben dit heeft een question.
Ik kan een open race-pijp/absorptiedemper kopen, maar vraag me af of dat nou wel zo lekker klinkt op een 600-tje, tis immers geen vette 1200. :?

Of kan ik beter voor een ander soort sportdemper gaan?

Thnks! })
 
Omdat het een 600-tje is, maar als een open pijp mooi klinkt ook op een 600 wil ik 't graag weten!
Hangt ervanaf wat je ervan verwacht. Het geluid van een 600 is wat lichter dan van een zware motor en het jankt meer. Persoonlijk vind ik het geluid van een 600 juist wel mooi, maar das een kwestie van smaak.
 
Morgen ga ik dit monteren :)

full
 
wat heb je voor demper betaald dan
kzit zelf ook te kijken voor een ander dempertje maar kwil dr eentje die betaalbaar is ik zat te denken aan BOS maar een akra lijkt me ook wel ok
kheb ook een zx6r uit 1999 kheb 'm vandaag zwart gespoten en de handvaten verwijderd bij de buddyseat + knipperlichten voor verwijderd en de gaten mooi dicht gemaakt
kwou 'm eerst met carbon vellen beplakken en dan blanke lak dr over heen maar het materiaal kost 300 euro en kweet niet precies hoe het moet en wat het resultaat zou zijn dus dat is niet doorgegaan
 
Akrapovic en BOS schelen wel redelijk in prijs. Een Oval titanium van BOS is geloof ik rond de 350 euro en ik heb voor die Akra iets meer dan 500 betaald bij ccenschede.nl. Voor ongeveer dezelfde prijs kan je hem ook halen bij de importeur Roelofs Race Service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan