Open dempers... Wat een lawaai :+

Heb nooit een motor zonder gehad, zou ik ook niet willen; dan ga ik
wel tennissen ofzo :z

Maar ik hou wel degelijk rekening met een ander; nooit starten
op rare tijden, inhouden bij paardrijders etc, etc...

Ook vind ik dat het geluid van een zware 2-cyl veel minder irri. is als een
4-cyl die hem ver opentrekt.

Aan de andere kant, laten bv. veel van onze buren wél hun kinderen op
zondagmorgen 9.00uur lopen bleren en gillen B|

Is nog maar 1 voorbeeld...

Mogen wij dan af en toe ook eens :?

Live and let live :)
 
Heb de Db-killer er weer in gedaan.

Bij m'n Ducati was het geluid het versterken waard, met die vanille 4-cilinder die niet eens hoog kan gillen mag de stop er weer op.

Wel lekker hoor, die rust.
[me]BertV wordt oud[/me]
 
Heb de Db-killer er weer in gedaan.

Bij m'n Ducati was het geluid het versterken waard, met die vanille 4-cilinder die niet eens hoog kan gillen mag de stop er weer op.

Wel lekker hoor, die rust.
[me]BertV wordt oud[/me]

Uit deze en eerdere posts van jou merk ik toch dat je je oude liefde (Ducati) mist. Zou je toch weer niet eens overwegen om zo'n mooi Italiaans raspaardje aan te schaffen?

Because.. Once you go Ducati, you can never go back!
 
Mijn Superpole dempers klinken op de ZZR1100 geweldig. Mooie donkere sound. Pas als ik het gas ver open jaag wordt het geluid irritant. En dat doe ik niet zo heel vaak, en zeker niet op dijkjes.
Met iets meer geluid rijden is niet persé aso zijn, is mijn punt.
 
Uit deze en eerdere posts van jou merk ik toch dat je je oude liefde (Ducati) mist. Zou je toch weer niet eens overwegen om zo'n mooi Italiaans raspaardje aan te schaffen?

Because.. Once you go Ducati, you can never go back!

Verstand won het van gevoel. Ik vind het nog steeds DE motorfiets.
Mijn huidige japanner voldoet voor woon-werk, maar de poster van een 916 prijkt nog in de woonkamer. ;)

Wellicht in de toekomst... O-)
 
De Db Killers zitter er voortaan in. Vastgezet met gun-gum, tegen het trillen. Een leuk geluid, nu zonder koppijn te krijgen en zonder het gevoel aso te zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan