Open dempers... Wat een lawaai :+

Malandro

MF'er
17 nov 2004
219
0
Rosmalen
Sinds vandaag heb ik een nieuwe uitlaat op mijn S2R.. Wat smallere (conische) rvs pijpjes. Erg mooi vind ikzelf (foto komt nog wel een keer :P ).

De dempers zijn goedgekeurd door TUV ofzo en hebben "uitneembare" Db killers.. Het eerste wat gedaan werd is de popnagels eruit en er boutjes met moertjes voor in de plaats. Zo kan ik dus ook met open dempers rijden.

Na wat klussen zaten de dempers erop en toen ben ik gaan rijden, zonder Db killers. Wat een lawaai zeg. Of het komt doordat ik één van mijn oordopjes onderweg verloren ben en daardoor zonder rij, of het is echt een tering herrie ;) .

Ben na een rondje snelweg weer naar huis gereden om de killers erin te zetten. Helaas gaat dat ook niet helemaal goed, omdat ze maar aan één kant vastzitten ratelen ze af en toe (trillen tegen de demper).. Erg irritant, maar dat lossen we nog wel op.

Wie van jullie rijdt nu altijd met open dempers? (net als ik ook geen kat. )
 
ikkuh! :Y

Kan blijven genieten van dat geluid man! *O*

*maar wel met oordoppen in...* O-) :+
 
Mijn vriendin heeft op haar CBR600f de "Boss Superbike" demper. Die is klein en open. Als ik naast haar rij met m'n 2brothers uitlaat op mijn CBR900RR, kan ik mezelf niet meer horen. Best wel gaaf eigenlijk :P
 
Ik heb ook open dempers.

Heb ook nog sleeves gemaakt voor in de demper. Dan dempt ie niks meer.
Dan is het geen brullen meer maar blaffen. :P
 
Sinds vandaag heb ik een nieuwe uitlaat op mijn S2R.. Wat smallere (conische) rvs pijpjes. Erg mooi vind ikzelf (foto komt nog wel een keer :P ).

De dempers zijn goedgekeurd door TUV ofzo en hebben "uitneembare" Db killers.. Het eerste wat gedaan werd is de popnagels eruit en er boutjes met moertjes voor in de plaats. Zo kan ik dus ook met open dempers rijden.

Na wat klussen zaten de dempers erop en toen ben ik gaan rijden, zonder Db killers. Wat een lawaai zeg. Of het komt doordat ik één van mijn oordopjes onderweg verloren ben en daardoor zonder rij, of het is echt een tering herrie ;) .

Ben na een rondje snelweg weer naar huis gereden om de killers erin te zetten. Helaas gaat dat ook niet helemaal goed, omdat ze maar aan één kant vastzitten ratelen ze af en toe (trillen tegen de demper).. Erg irritant, maar dat lossen we nog wel op.

Wie van jullie rijdt nu altijd met open dempers? (net als ik ook geen kat. )

ikke

klinkt veel beter dan orgineel
alleen in de bbk wel weinig toeren maken anders dan is het zp aso
 
Heb ook open termignoli's, zalig gewoon

By the way het gefluit van de wind is schadelijker voor de oren dan de open uitlaten..........
veel plezier ermee
 
Ik ook!!! :Y *O* :Y

750 SRAD met LeoVince SBK erop! Db-killer wel in de buddy.... You never know. Lekker brullen! Het lekkerste (vind ik) is als ie lekker ploft, prutteld en roffelt bij het terugschakelen.... Hoe meer toeren, hoe meer ie lekker roffelt in de oortjes! :9~ :9~ :9~
 
dan ben je toch wel heel dom bezig, als je pijpen op je motor zet die zoveel herrie maken dat je doppen in doet zodat je er geen last van hebt.
kijk doppen tegen windgeruis ok begrijp ik, maar meer lawaai produceren dan dat je zelf mooi vind, of extreem lawaai en het ook mooi vinden.....
daardoor komt er steeds meer weerstand tegen motorrijders en uitlaten en kr=ijgen we binnen kort wel een wet die het tegen gaat en dan is het zelfs onmogelijk om nog een mooi geluidje er uit te krijgen.
zelfde met mensen die zich van voren met opzet laten flitsen. op een gegeven moment hebben ook wij een plaat aan de voorkant.

DENK NA VOORDAT JE IETS DOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan