open house

actionman

MF'er
28 apr 2003
88
0
den haag
Doe ik gister m'n brievenbus open en wat zie ik daar: een envelop met het logo van harley-davidson.
Wat doet die nu in mijn bus?? dacht ik bij mij zelf.
Ik rij zelf geen harley. Ik ben zelf nog nooit bij de harley dealer geweest. Alleen in Amerika 2 keer bij HD binnengelopen. hmm... werd nu toch wel nieuwsgierig
Misschien een prijsvraag gewonnen, nee... kan niet ik heb niet aan een prijsvraag meegedaan.

Open maken dat ding en...

Zit er een brochure in met de volgende tekst;
Harley-Davidson:staal, chroom en passie. Kom naar de open dagen op 11 en 12 sept.

Grrr.. hoe komen die harley lui nou weer aan mijn adres :r
Zijn er nog meer lui welke hiervan last hebben??
 
Jups, ik krijg die dingen ook altijd door de brievenbus geprakt....kunnen ze beter laten, scheelt een hoop kosten als ze het selectiever doen... Enige overeenkomst is dat ik ook een tweecylinder rij.....en daarblijft het dan gelukkig ook meteen bij.... (met alle respect hoor..)
 
Laatst bewerkt:
Adressen zijn gewoon te kopen bij b.v de gemeente.
Heb liever post van Harley als van bedrijven die zich zorgen maken over m'n pensioengat en m'n algehele financiele situatie, dat vind ik veel erger.
 
Heb ik ook gehad ja :)

Heb er dan ook één.

Mwoah, tijdje terug kreeg ik ook een folder van BMW dus het zou kunnen dat ze hun adresgegevens gekoppeld hebben.

wauw, ik krijg nooit post van HD.

maar waar is het?? Ken ik er stiekem ook heen })

11 & 12 september, bij HD dealers in Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Goes, Leeuwarden, Rotterdam, Sittard, Veghel, Vroomshoop en Sweet Lake City.
 
Ik kreeg pas een uitnodiging van Peugeot, da's nog veel erger :r
 
Heb ook wel eens post gehad van HD. Krijg ook zeer regelmatig post van o.a. Mercedes, Jaguar en Subaru.

Nog nooit één van de merken gehad en ook nooit getekend voor het krijgen van folders. Weet niet waar ze op selecteren die marketinglui, maar ze denken in ieder geval dat ik stinked rijk ben met die folders over Mercedes Cabrio en Jaguar Y-types.
 
Terug
Bovenaan Onderaan