Open NK motorstuntrijden RAI,plaats hier je foto's

Heyyyyy, goede morgen.....

Is er nu echt niemand die zijn foto's van de motorstunt kampioenschappen met ons wil delen?? Pls pls pls duik nog eens in jullie verzameling foto's en plaats er hier eens een paar :) Zeker de teams en solo's die aan de ONK hebben deelgenomen zullen er erg blij mee zijn. Dank jullie wel alvast :]

Groetjes Bea
 
Hallo Bea,

Ik heb erg genoten van het stuntrijden...naar mijn mening leukste onderdeel van de Rai. Helaas heb ik geen foto's gemaakt.

Vind het jammer dat de overige MF-ers zo weinig respons geven op jouw oproep. Kennelijk waren ze te druk met het fotograferen van een ene Marlous.

Zielig hoor......

Succes met je zoektocht!

Groet,

Harry
 
Heyyyyy, goede morgen.....

Is er nu echt niemand die zijn foto's van de motorstunt kampioenschappen met ons wil delen?? Pls pls pls duik nog eens in jullie verzameling foto's en plaats er hier eens een paar :) Zeker de teams en solo's die aan de ONK hebben deelgenomen zullen er erg blij mee zijn. Dank jullie wel alvast :]

Groetjes Bea

Hoi Bea ik heb nog wel een aantal foto's van Kevin Carmichael van zijn shows van zondag.
Kan jou mailbox ongeveer 3.55 mb aan dan kan ik ze door sturen.
Zend me maar ff een mailtje..
groetjes Edwin
 
Speciaal voor ms. Stuntie :)
motor9.jpg
 
Speciaal voor ms. Stuntie :)
(Afbeelding)

jemig kerel dat is een hele mooie foto..zou je er niet een paar naar mij toe willen mailen mag in klein formaat hoor .
ik volg al een tijdje het team van arian en verzamel er dus ook foto's van.Natuurlijk maak ik ze zelf ook maar met een gewone digi en dan zijn ze niet zo mooi als deze.
laat maar wat hoern als je wil
edwin
 
Het was wel duister hoor in de zaal, dus niet al mijn foto's zijn zo goed :)
Ik zal wel eens even de beste eruit pikken en dan hoor je daar nog van.

Ik heb trouwens ook nog een hoop foto's van AvZ op Tholen (wheelyday). Wilde je daar ook nog van?
 
Hier heb ik nog wat motorrai pics vooral van het stunten O-)

KLIK HIER

SANY0003.JPG

SANY0026.JPG

SANY0109.JPG


En speciaal voor de TS
SANY0046.JPG


Fotos zijn in hogere resolutie te krijgen,
en voor de lolbroeken nee ik been geen fotograag :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan