Open NK motorstuntrijden RAI,plaats hier je foto's

Stuntlady

MF'er
24 okt 2004
52
0
Helmond
Hoi hoi

mijn naam is Bea, en ik behoor bij een motorstuntteam, dat afgelopen weekend aan de open nederlands kampioenschappen heeft meegedaan in Amsterdam.
Ons resultaat....we zijn 5e geworden :]
Toch top voor een team dat net 4 maanden aan het trainen is 8-)
Wij zijn een team dat zich snel heeft uitgebreid naar wat het nu is...stuntman Dave Vanholst en inmiddels 3 dames co-piloten Christa, Suzy en ikzelf Bea. Joris doet zijn stunts op de scooter, en daar waar nodig springt hij als 5e persoon bij op de motor, zoals jullie wellicht hebben kunnen bewonderen op de RAI, met ons exclusieve stoppie met 5 :]
Wij hebben het zo vreselijk druk gehad die dagen, dat mijn vraag nu is...wie heeft er foto's gemaakt van het stuntrijden. Ik zou het heel erg gaaf vinden deze te zien in dit topic, of in mijn hotmail.
Even voor de duidelijkheid. Wij zijn het team op de blauwe Bandit met roze zadel.Ik zag al eerder een foto van Dave,in een ander topic van de RAI,in de rook van zijn burnout.Hihihi,super *D
Ons team is het free style wheeling team. http://www.freestylewheelingteam.be (www.freestylewheelingteam.be)
Ja inderdaad, een Belgisch team, en ikzelf ben Nederlandse.

Alvast vreselijk bedankt, ik ben er van overtuigd dat er een paar mooie plaatjes geschoten zijn :}

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/133215/bf41e80cbcb3967ee819a2764aaea564 (Stoppie4 (3-10-04).JPG)​
 
full
 
ik heb die site ff gekeken...stunts ziet er goed uit...

maar die scooterboy-sukkel-watje zonder helm stunts doen...
vind ik dus gewoon niet kunnen....

oftewel NOT done...laat m een helm opzetten...en dan is het wel ok...
 
Zoals je misschien op de RAI hebt kunnen zien, had hij daar zijn helm netjes op, en dit zal zo blijven. Hij deed zijn helm af voor de foto's, maar inderdaad, ook dan kan er iets gebeuren. We zullen beter op hem letten ;)
P.S. Onze scooterboy is geen watje.....niet veel doen zijn stunts na :]
 
Hé stuntlady,

de foto's nog gekregen van BACO ???

had wat foto's van jullie gemaakt in Assen en hij heeft ze een week of 2 geleden gehaald !

helaas niet op de rai geweest maar laat maar effe weten wanneer jullie weer in assen zijn , kun je weer een cd krijgen ! :}
 
deed klaas de jong eigenlijk nog mee? hij loopt me al een half jaar te vertellen dat ie mee wilde doen (had geloof ik ook al een sponsortje ofzo)...

ow wacht..klaas was wel op de rai wezen stunten geloof ik.
Hij heeft in ieder geval een KTM gs600 supermotard.
 
Waar kan je eigenlijk de uitslagen vinden????????

Code:
Uitslag A:1 Bart v/d Eynde 16,4 
2 Glen van Damme 15,5 
3 Steven de Haes 14,2 
4 Sven Kleyn 13 
5 Steven Fransen 12,2 
6 Arian van Zweden 11,4 
7 Egbert van Opta 10,9 
8 Geert Goukens 10,7 
9 Howard Sie 10,4 
10 Michel Dorren 10,1 
11 Jeremy Vonk 9,6 
12 Dave van Holst 8,6 
13 Alexander Schut 8,2

Code:
Uitslag B:1 Stephan Fransen 16,8 
2 John den Ouden 16,5 
3 Glenn van Damme 15,9 
4 Daven v/d Kerkhof 14,8 
5 Klaas de Jong 12,1 
6 Paul de Ruyter 11,6 
7 Joris Wagenmaker 11,5 
8 Stephan Gruys 10,1


Code:
Uitslag C:1 Bart v/d Eynde
Geert Goukens
Steven de Haes
Karin Verbeeck 17 
2 Steven Fransen
Etienne Stas 16,3 
3 Glenn van Damme
Vriendin? 14,6 
4 Arian van Zweden
Kim Crolla
Jolande Pie
Mathijs v/d Boogaard 14,4 
5 Dave van Holst
Christa
Suzy
Bea
Rony Swennen 13,6 
6 Steven de Haes
Geert goukens
Bart van den Eynde 13,5 
7 Geert Goukens
Bart van den Eynde
Steven de Haes
Kitty Ceulemans 12,5 
8 John den Ouden
Jeremy Vonk 10,1

Bron DutchStuntForum.nl
 
Ja, dat "stunten" is tenminste een goede promotor voor het motorrijden. :} :}
Een stunt wordt meestal iets genoemd als (veel) mensen hetzelf niet kunnen of niet veilig kunnen.
Ondertussen is het wel een hoog staaltje van voertuigbeheersing, als je maar blijft oefenen.
de meeste mensen hebben al moeite om in het dagelijks verkeer mee te komen :+
 
Hé Bea
Proficiat met je prestatie allemaal.
Je hebt er een mooie show gegeven allemaal.
Zeker nu ze je favoriet oefenplaatsje hebben afgenomen hier.
Succes nog verder
Zoals je ziet heeft Steven Bleuk het ook goed gedaan :)

tot de volgende
grtz Johan
 
Hé stuntlady,

de foto's nog gekregen van BACO ???

had wat foto's van jullie gemaakt in Assen en hij heeft ze een week of 2 geleden gehaald !

helaas niet op de rai geweest maar laat maar effe weten wanneer jullie weer in assen zijn , kun je weer een cd krijgen ! :}

je bedoelt ms.stuntie stuntlady is iemand anders
 
Heb hier een paar pics van Kevin Carmichel samen met de dames van AvZ.
motorRai23en24okt045.jpg

motorRai23en24okt016.jpg

motorRai23en24okt037.jpg

motorRai23en24okt039.jpg

motorRai23en24okt089.jpg

motorRai23en24okt091.jpg

motorRai23en24okt050.jpg

(wereld stunt)
motorRai23en24okt136.jpg

Sorry voor de af en toe wat mindere kwaliteit.....
 
was een hele vage jury..

je kon niet warm rijden enz.. dus als je geen bandenwarmers had kon je gewoon amper stoppies doen en je had maar een run van 3 minuten,,
Ik best moeilijke wheelies doen kreeg ik een laag cijfer omdat ik geen stoppie had gedaan B| ..

Volgend jaar dus banden warmer..
 
je bedoelt ms.stuntie stuntlady is iemand anders

Haha, dat hebben pinin en ik allang recht gezet. Maar ik heb er wel een fan bij ;) hihi
Het misverstand komt misschien ook, omdat ik vorig jaar wel bij Arian in het team gezeten heb. Dus deze vergissing is geen probleem voor mij hoor.
 
Laatst bewerkt:
was een hele vage jury..

je kon niet warm rijden enz.. dus als je geen bandenwarmers had kon je gewoon amper stoppies doen en je had maar een run van 3 minuten,,
Ik best moeilijke wheelies doen kreeg ik een laag cijfer omdat ik geen stoppie had gedaan B| ..

Volgend jaar dus banden warmer..

Een vage jury??? Dat valt toch wel mee? We haden alleen schaatsen om moeten binden, verkleed moeten gaan en een toneelstuk op moeten voeren....dan hadden ze het beter begrepen denk ik :? :X
Maar och, ik heb een heerlijk weekend gehad, en weer een hoop oude bekenden gezien, en ook nieuwe vrienden gemaakt. Dus wat dat betreft kan het voor mij niet meer stuk.....en voor jou ook niet hoop ik 8-)
 
Code:
Uitslag A:
1 Bart v/d Eynde 16,4 
2 Glen van Damme 15,5 
3 Steven de Haes 14,2 
4 Sven Kleyn 13 
5 Steven Fransen 12,2 
6 Arian van Zweden 11,4 
7 Egbert van Opta 10,9 
8 Geert Goukens 10,7 
9 Howard Sie 10,4 
10 Michel Dorren 10,1 
11 Jeremy Vonk 9,6 
12 Dave van Holst 8,6 
13 Alexander Schut 8,2 
[/quote]

ik probeer een beetje de motoren bij de namen te krijgen
1. oranje geval
2. gele suz
3. ook oranje geval?
4. speed triple
5. team bleuk
6. avz
7. blauw witte figter 7/11
8. een belg?
9. bandit met groene velgen
10.???
11.cbr 
12.blauw roze bandit
13.dat tijgerding

weet iemand of ik dit goed heb en kan het lijstje eventueel aanvullen
 
Hé stuntlady,

de foto's nog gekregen van BACO ???

had wat foto's van jullie gemaakt in Assen en hij heeft ze een week of 2 geleden gehaald !

helaas niet op de rai geweest maar laat maar effe weten wanneer jullie weer in assen zijn , kun je weer een cd krijgen ! :}

Deze stuntlady heeft de foto's nog gehad!
Zitten zeker een aantal strakke fototjes bij!

We hebben nog niets staan in Assen of ergens anders in het noorden, maar volgend jaar zullen we vast en zeker wel weer die kant op moeten! op onze website (www.avz-stuntriding.com) is een kalender, daar komt het te staan zo snel er iets geboekt is!
Bedankt!

Evo, ook bij jou zitten er zeker strakke fotootjes bij!

Maar euh, er zijn toch nog wel meer mensen die foto's hebben gemaakt van het ONK? Ik heb toch heel wat flitsen gezien!
 
Deze stuntlady heeft de foto's nog gehad!
Zitten zeker een aantal strakke fototjes bij!

We hebben nog niets staan in Assen of ergens anders in het noorden, maar volgend jaar zullen we vast en zeker wel weer die kant op moeten! op onze website (www.avz-stuntriding.com) is een kalender, daar komt het te staan zo snel er iets geboekt is!
Bedankt!

Evo, ook bij jou zitten er zeker strakke fotootjes bij!

Maar euh, er zijn toch nog wel meer mensen die foto's hebben gemaakt van het ONK? Ik heb toch heel wat flitsen gezien!
Kimmetje als je van de week nog ff online komt (als je al internet hebt) dan gooi ik ff een mapje in de compressietank en dan stuur ik ze via msn naar je toe

Veel succes op het wk..... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan