Open pijpen in Drente topic.............

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
En neen, het is niet verstandig om deze week met al te veel herrie door het Drentse te knappen..........

Vaak is het zo dat als je jezelf meldt bij een controle je een rooie kaart krijgt (echt letterlijk) maar als ze je aanhouden is het gelijk bal........dus duur...

[me]Bral, die op de route richting Assen woont, laat zijn motor al jaren binnen staan vanaf zo'n beetje donderdag voor de TT, door ervaring wijs geworden (en een hoop geld lichter)[/me]

En neen, het is niet verstandig om deze week met al te veel herrie door het Drentse te knappen..........

Vaak is het zo dat als je jezelf meldt bij een controle je een rooie kaart krijgt (echt letterlijk) maar als ze je aanhouden is het gelijk bal........dus duur...

[me]Bral, die op de route richting Assen woont, laat zijn motor al jaren binnen staan vanaf zo'n beetje donderdag voor de TT, door ervaring wijs geworden (en een hoop geld lichter)[/me]

Damn.... is het echt zo erg met onze blauwe vrienden?

[me]ZX7-aRnold , die donderdag wel op de motor moet ( :o ) gaat de rest met ov/auto[/me]

dan hier ON TOPIC blijven jongens!!!!!!

8-)

Ik ga vaak met de auto ff kijken op vrijdag bij de controle op de a28, bij het tankstation net voor Hoogeveen en ik moet zeggen dat ik mij altijd verbaas over met name de hoeveelheid 4 pitters die ze pakken, met choppers en twins lijkt men iets coulanter, voor mijn gevoel........

Beukende Hadee's(ook nieuwere) worden doorgelaten terwijl een dikke Busa met naar mijn idee veel minder Db wel an de beurt is.......

Ik heb vanmorgen de dB-killer weer op mijn Leo Vince uitlaat geschroefd :) . Maar volgende week zal die er wel weer af gaan.

Greetz,
Wim.

Ik ga vaak met de auto ff kijken op vrijdag bij de controle op de a28, bij het tankstation net voor Hoogeveen en ik moet zeggen dat ik mij altijd verbaas over met name de hoeveelheid 4 pitters die ze pakken, met choppers en twins lijkt men iets coulanter, voor mijn gevoel........

Beukende Hadee's(ook nieuwere) worden doorgelaten terwijl een dikke Busa met naar mijn idee veel minder Db wel an de beurt is.......

aha, gelukkig maar, ik heb een twin!! Wij hebben gelukkig nog nooit last van vervelende agenten gehad....en een hele groep twins met sport dempers, maken toch wel aardig wat herrie!

Ik heb vanmorgen de dB-killer weer op mijn Leo Vince uitlaat geschroefd :) . Maar volgende week zal die er wel weer af gaan.

Greetz,
Wim.

ik denk dat je je db-killer erin hebt geschroeft, erop heeft niet veel zin :o
Donderdag de db-killer er ook maar effe inzetten, misschien dat ik vrijdag nog effe bij de trainingen ga kijken en zaterdag zit ik weer op de strubbentribune.

Sinds die controle die ze in limburg hielden heb ik me db killert er weer ingedrukt.

Edit: Hoe zit dat eigelijk met uitlaaten zonder E keurmerk maar die wel onder de db grens zit??

ik plug geen db killer in mijn motor
1. ik heb geen db killer.
2. ik zit kwa geluid toch onder de grens
3. ik hoef geen A28 te rijden

als je een beetje normaal rijd met een open demper is er niets aan de hand , maar zosnel je begint te scheuren , veel toeren maken dus ook veel lawaai zijn ze snel bij je
Haal mn two brothers er niet onder vandaan

als je een beetje normaal rijd met een open demper is er niets aan de hand , maar zosnel je begint te scheuren , veel toeren maken dus ook veel lawaai zijn ze snel bij je
Haal mn two brothers er niet onder vandaan

Ik denk niet dat dit de oplossing is. Twee jaar geleden stonden ze achter een bezinepomp steekproefsgewijs te controleren nadat je getankt had. Stond er een heel rijtje te wachten ondanks dat ze het wellicht ook rustig aan hadden gedaan.

Orginele pijp zit er alweer een tijdje onder B| ! Na me circuit dagje de 13e weer lekker de open laser eronder!! DAMN I MIS THAT SOUND!

Ik had al zo'n voorgevoel B|

Vraagie: controleren ze alleen in de buurt van Hoogeveen op de A28 of ook binnendoorweggetjes, want dan weet ik het wel dan ga ik mooi binnendoor naar Assen.

Want ff snel de originele dempers eronder zetten is geen optie of natuurlijk niet gaan.

ik dacht dat ze alleen op de A28 gingen staan en op de weg naar meppel via smilde dus als jij binnen door komt via beilen moet dat geen probleem zijn

O en afgezien van die dempers, er zullen ook wel weer idioot veel radarspulletjes achter de vangrail zijn verstopt deze week. Ze staan iig bijna altijd achter het viadukt bij De Wijk
Dus helaas let ook af en toe even op het tellertje.
En op binnendoorwegen in de wijde omgeving van Zwolle en Meppel willen ook nog wel eensvuilcontainers met van die troep erin langs de weg staan.

Terug
Bovenaan Onderaan