open pijpen shadow vt700

Stokje

Rookie
22 jun 2007
10
0
hoi,

ik heb een honda vt 700c in de schuur staan. deze wil ik voorzien van open pijpen. In de handel zijn er wel open pijpen te vinden, maar die komen beide op de rechterkant uit. en ik wil er op elke kant 1. wie weet waar zoiets te vinden is?


martijn
 
Raad dit sterk af , heb dit ook eens gedaan met een xs 650, zo`n teringherrie, dat je para wordt bij elke politiewagen. Motorprestaties nemen ook af tenzij je met sproeiers gaat expirimenteren Je kan in Duitsland ook niet meer rijden.
 
Als je wat vind en en ze zijn echt open zou ik er wel een paar Db killers van Highway Hawk indoen voor een klein beetje tegendruk.
Verder moet je hem op een testbank zetten en de carburatie aanpassen om hem weer goed aan het lopen te krijgen.
Wat Duitsland betreft is het voornamelijk de Eiffel en vanaf die hoogte richting het zuiden en dan ook alleen de binnenwegen waar je op moet passen.
Ik had hiervoor een Intruder 700 met open pijpen en ben daar ook een paar keer mee naar Denemarken geweest en heb daar richting het noorden nooit last gehad (ook niet op de B wegen) vanwege de teringherrie.
Ik snap alleen niet waarom je van 2 aan 1 kant naar 1 aan elke kant wil... ik had 't bij m'n Intruder juist 2 naar 1 kant gebracht :? (en de linkpijp tussen de uitlaten weggelaten voor een mooiere roffel)
 
mijn shadow heeft nu met de originele uitlaten ook 1 op elke kant. Als de beide op 1 kant zitten vind ik persoonlijk dat de motor dan op de andere kant een grote lege plek heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan