Open Uitlaten op het circuit

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
Nu vraag ik me toch eens af hoe moeilijk 'ze' doen over de decibellen die jullie en mijn toekomstige schat(jes) Produceren?

Graag hoor ik jullie ervaring jullie hebben op welk circuit.


P.S. als ik er een paar vergeet, geef het aan en ze worden aan de poll toegevoegd.
 
Jullie gaan me toch niet vertellen dat hier niemand op het circuit komt...

kom op vul die poll eens in, ben errrugh benieuwd :P
 
Ben van de lente naar de TOMS op zandvoort geweest, dus ik doe mijn orginele uitlaten eronder, in mijn instructeur ook op een VTR met dezelfde carbordempers als ik thuis op tafel heb liggen :( .

Goed een week later circiutdag op assen (de orginele uitlaten er weer onder want op assen zijn ze zooo streng) Rijden er nog twee VTR-en rond, beide met Sport uitlaten, die hebben geen problemen gehad dus.

Nu ga ik woensdag weer naar assen (Suzuki-circuitdag, ander stickertje op de kuip, en niemand heeft in de gaten dat het geen suzuki is *D ) mooi dat ik mijn sportuitlaten eronder laat zitten.
 
Moet je de carburatie/injectie niet aanpassen als je en Db-killer erop zet?

En al zeker bij het verwisselen met de originele uitlaat dus dan doe je een circuitdag met een slecht afgeregelde motor of wat :?
 
LET OP: Op Zolder kan je ook met DB-killer in je BOS-uitlaatje van het circuit gehaald worden, gebeurde afgelopen vrijdag ook met een deelnemer op een R6.
Het kan wel maar ga dan niet volgas langs de geluidsmeting !!!!!!!!!!!!

gR1d
 
LET OP: Op Zolder kan je ook met DB-killer in je BOS-uitlaatje van het circuit gehaald worden, gebeurde afgelopen vrijdag ook met een deelnemer op een R6.
Het kan wel maar ga dan niet volgas langs de geluidsmeting !!!!!!!!!!!!

gR1d


Dit klopt als een bus.
Vorig jaar circuitdag gedaan op Zolder, Alles wat leek op een open uitlaat kwam niet door de keuring. Alles wat op de baan boven de 97Dba kwam bij een geluidsmeting werdt ook van de baan gehaald. (einde circuit-dag, dag centjes geen restitutie mogelijk)
 
Dit klopt als een bus.
Vorig jaar circuitdag gedaan op Zolder, Alles wat leek op een open uitlaat kwam niet door de keuring. Alles wat op de baan boven de 97Dba kwam bij een geluidsmeting werdt ook van de baan gehaald. (einde circuit-dag, dag centjes geen restitutie mogelijk)
Waar meten ze op de baan ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan