Open uitlaten op S4 :moet eprom vervangen worden?

gav

MF'er
5 mrt 2003
117
0
Bingelrade
Ik rij nu met half open uitlaten (Shark met ABE). Nu mag het geluid nog wel wat voller en zou ik graag open uitlaten willen monteren.

Moet ik dan ook de Eprom vervangen of kan ik zonder problemen open uitlaten monteren?

Alvast bedankt!

Ps. mocht dit wel gaan... Is er wellicht iemand die een paar mooie ovale carbon Shark uitlaten (laag model) wilt ruilen tegen paar mooie ovale carbon open uitlaten (ook laag model, Sil-motor, of iets dergelijks)?!? :9
 
Op mijn M1000 moest het niet, hierbij kon de standaard eenheid genoeg bijgeregeld worden.

Volgens een lokale dealer moet bij geen enkel injectie model de eenheid vervangen worden (is enkel makkelijker voor dealers). Standaard eenheden kunnen genoeg bijgeregeld worden om juiste mengeling te bekomen op lage en hoge toeren. Was bij de mijne op ong 15min gefixed. (dit na montage open luchtfilter + open deksel + open uitlaten Leovince.

Maakt momenteel lekker veel herrie ! :]
 
Ik rij nu met half open uitlaten (Shark met ABE). Nu mag het geluid nog wel wat voller en zou ik graag open uitlaten willen monteren.

Moet ik dan ook de Eprom vervangen of kan ik zonder problemen open uitlaten monteren?

Alvast bedankt!

Ps. mocht dit wel gaan... Is er wellicht iemand die een paar mooie ovale carbon Shark uitlaten (laag model) wilt ruilen tegen paar mooie ovale carbon open uitlaten (ook laag model, Sil-motor, of iets dergelijks)?!? :9

Nee,hoeft niet vervangen te worden.
Wel moet de boel iets anders afgestelt worden,een goed idee
is openluchtfilter enz.
(lage sil's??heb ik nog liggen,...iets voor jou?)
 
Laatst bewerkt:
Nee,hoeft niet vervangen te worden.
Wel moet de boel iets anders afgestelt worden,een goed idee
is openluchtfilter enz. (dynojet?)
(lage sil's??heb ik nog liggen,...iets voor jou?)

Lage sil's... ovaal & carbon? Daar heb ik wel interesse in! Wat vraag je ervoor?

Btw... een dynojet op een injectie-fiets? Hoe werkt dat? Open luchtfilter vindt ik ook wel een strak plan... al is 't alleen maar voor het geluid wat dan onder de tank uit komt. :}
 
Lage sil's... ovaal & carbon? Daar heb ik wel interesse in! Wat vraag je ervoor?

Btw... een dynojet op een injectie-fiets? Hoe werkt dat? Open luchtfilter vindt ik ook wel een strak plan... al is 't alleen maar voor het geluid wat dan onder de tank uit komt. :}

Als je open dempers hebt,is een goede afstelling noodzakelijk.
Ik weet niet of het Dynojet heet maar mijn S4 is toen perfect afgesteld.
Zowel de airbox als de injection,....B.V. de Biggelaar weet er alles van.

638,34 euro hebben ze gekost,...voor 350,00 euro mag je ze hebben.
Laag,ovaal en carbon voor de S4.
 
Als je open dempers hebt,is een goede afstelling noodzakelijk.
Ik weet niet of het Dynojet heet maar mijn S4 is toen perfect afgesteld.
Zowel de airbox als de injection,....B.V. de Biggelaar weet er alles van.

638,34 euro hebben ze gekost,...voor 350,00 euro mag je ze hebben.
Laag,ovaal en carbon voor de S4.
You've got mail! 8-)
 
Eigenlijk niets....oh ja een paar mooie Remschijfkoelers.... :+ O-)
Helaas,...heb ik niet. '( en de mijne krijg je niet. :9 :P

Je krijgt nog de groeten van Ron(sterS4)... Die zit hier (ook op 't werk) achter me. Zit er nog een mooi quantumkorting in?? :P
.............groeten terug 8-)
Quantumkorting :? .....ben sinterklaas niet B|


;)

@Henkes: Pas maar op, de rare limbo's kopen zo je hele schuur leeg!! ;)
Dat zou toch verschrikkelijk zijn. 8-) ;)

Is de baas daar blij mee O-)
.........èh.....nee :9 :P

;)
 
Heel leuk zelfs, maar mag ik vragen wat je hiervoor moet hebben?
Jep dat mag 8-)

Voor 125 euries is'ie de jouwe! Nieuw kost 't iets van 260 euro.

Ik heb wellicht ook nog een mooi setje carbon uitlaten. :P Is dat ook wat voor je?
 
Laatst bewerkt:
Zoa... afgelopen weekend even bij Henkes op bezoek geweest en een mooie setje Sil's opgehaald. M'n S4 klinkt nu super :9~ :9~ :9~

Met dank aan Henkes :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan