Openen, sluiten en openen

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.260
112.223
Rèswèk
@Duderuud Het zou toch wel wat zijn als je je eigen topics kan openen en sluiten om daarna bij het verschijnen van relevante informatie even gebruik te kunnen maken van de mogelijkheid een topic weer even te openen. Ik was voornemens het topic over het project het Span Dat Te Duur Wordt van @leotje60 te gaan volgen maar na 3 pagina's met verkorte oneliners, ver afgedwaald oeverloos gezwam en gechat ben ik na zo'n snel geteld 60 nutteloze niets bijdragende posten afgehaakt. Ik wil zelf ook best een topic aan de projecten die ik nu begin wijden. Lekker grafisch en zo goed mogelijk smeuiig omschreven, maar ik pas er voor om dat met het vooruitzicht van een kant noch wal rakend chattopic waar je eigen bijdregen in verzanden te beginnen... Een soort blog maken, zegmaar...
Wat zijn de mogelijkheden, Ruud???
 
Die zijn er (nu) niet. Topics zijn daar niet geschikt voor. De enige plek waar je topics kan sluiten zijn de verkoop topics. Daar hou ik het ook bij.
Het beheren van die rechten is een enorme uitdaging en iedereen een (soort van) moderator gaat ook weer problemen opleveren.

Maar er is meer dan alleen topics. Blogs is er daar één van. Als er voldoende animo voor is wil ik dat wel verder onderzoeken...
 
In de zijspanhoek zijn heel veel topics eigenlijk miniblogs met reacties.
Ik vind de reacties (al zijn ze offtopic) vaak juist heel waardevol, je krijgt hierdoor soms een andere invalshoek waardoor je niet blind in een zelfde cirkeltje blijft ronddraaien.
 
@Hellracer daar heb je gewoon een koe bij de hoorns, maar die spreekwoordelijke stier geeft de bullshit, en dat overheerst is het topic dat ik graag als vermakelijk en educatief wilde volgen. En @Duderuud, een blog is best een idee, als de mogelijkheid bestaat een blog over een project te maken hoef je dat niet perse te doen, als het niet bestaat kàn het niet...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan