Opening MotoPort Veldhoven

7 dec 2005
143
4
Luyksgestel
Hallo iedereen,

Ik heb vernomen dat 3 april er een nieuwe motoport open gaat in Veldhoven op de Run. Er hangen daar nu al stickers op de ruit van Hier komt MotoPort Veldhoven. Het ziet er in elk geval groot uit.

Zijn er mensen die nog meer die vrijdag 3 april komen of zaterdag 4 april ?

ik ga in elk geval zeker een kijkje nemen.

Mvgr Robert
 
Hallo iedereen,

Ik heb vernomen dat 3 april er een nieuwe motoport open gaat in Veldhoven op de Run. Er hangen daar nu al stickers op de ruit van Hier komt MotoPort Veldhoven. Het ziet er in elk geval groot uit.

Zijn er mensen die nog meer die vrijdag 3 april komen of zaterdag 4 april ?

ik ga in elk geval zeker een kijkje nemen.

Mvgr Robert

Dit betreft de verhuizing van Motoport Eindhoven te Westerhoven. Deze komt dus dichter bij Eindhoven. Ik ben in ieder geval van de partij!! *O*
 
Het staat ook al in diverse magazines. Oa dat van motoport.

Het wordt in elk geval wel mooi weer!!

Iets speciaals weet ik niet, maar het ziet er al wel goed uit!!
 
Waar in veldhoven komen ze te zitten. ergens op de run. ja he. dat is best groot.
Ik werk in veldhoven. dus misschien iets voor morgen middag na mijn werk.
 
Hoera, vandaag de opening !!

Net ff een vorkje gepikt bij Motoport Veldhoven alias Motorhuis Neutkens Westerhoven.
Als je in de buurt bent, en een gemoedelijke zaak zoekt !

Veldhoven, de Run 54nogiets
(Naast de Volkswagen garage en tegenover de Peugeot garage !
 
Laatst bewerkt:
De Run 5202 in Veldhoven.

En de friet was inderdaad goed te eten! En morgen staat hij er ook nog! En met dit weer is het ook echt neit erg om er langs te gaan :]
 
vanmiddag in mn pauze even langs geweest , mej dar ff een frietje gegeten :')


mooi pand , stukken beter als het oude :}

die bmw HP 2 SPORT mooi machien , en die mv agusta :9~
 
Laatst bewerkt:
mooie zaak is het geworden, super groot! Er lagen trouwens Optimate 4 acculaders voor 39,95 als openingsaanbieding.
 
Het is inderdaad een prachtige zaak geworden. :P Per merk een hoek "nieuw"gemaakt en daarachter ingeruimd voor een hoek met een grote stamtafel en gebruikt. De kledingafdeling is ook groot van opzet. De moeite van het bezoeken waard. *O*
 
Weet iemand toevallig of deze morgen open is?

Een oom van me krijgt altijd post van deze winkelketen, en hij meende dat het erin stond, maar had de brief al weggegooid..!
 
Terug
Bovenaan Onderaan