Opening Motorkledingwinkel Enschede

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZXR-utje

Rookie
27 apr 2007
6
0
A.s. zaterdag 28 april wordt er in Enschede een nieuwe motorkledingwinkel geopend. Heb er een poster van zien hangen en aangezien ik niet naar de Superbikes ga, ga ik daar wel even kijken met ons groepje!
Ze hebben verschillende aanbiedingen en andere zaken georganiseerd zoals een Stuntshow. Das altijd leuk! Ben er vandaag al even langsgereden en het is een leuke winkel moet ik zeggen. Ik heb o.a. Alpinestars en Evolution zien hangen en Caberg en Nolan zien staan. Dus is misschien een leuke tip voor alle motorliefhebbers om eens te gaan kijken! De winkel zit aan de Getfertsingel 162b in Enschede en heet Motoxcite.

Groeten ZXR-utje
 
SPAM

*O*

en niet zitten liegen dat je er al langs bent geweest...en dat het een leuke zaak is B| je werkt er gewoon
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin zeg.......heb de poster pas gisteren zien hangen en volgens mij zou een beetje medewerker dit toch zeker niet de dag er voor nog posten en zeker niet op het laatste moment.
Is gewoon een tip om iets leuks te gaan doen op motorgebied omdat er ook een stuntshow bij is. Is dat nu zo raar? En of je er naar toe gaat of wel of niet naar binnen loopt zal mij verder een rotzorg zijn. Ik ga er in ieder geval even kijken omdat het mij gewoon leuk lijkt. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
 
blijkbaar ben je nog niet bekend met MF

Nieuwe gebruikers << hier kan je je voorstellen

en over het algemeen wordt er zoals bovenstaande gereageerd op nieuwe gebruikers die zich nog niet hebben voorgesteld

daarnaast zijn dit soort posts, opmerkingen van iemand die zich blijkbaar op zn p*k getrapt voelt omdat ie in de zeik wordt genomen na het nog niet voorstellen en meteen spammen op mf
 
Laatst bewerkt:
blijkbaar ben je nog niet bekend met MF

Nieuwe gebruikers << hier kan je je voorstellen

en over het algemeen wordt er zoals bovenstaande gereageerd op nieuwe gebruikers die zich nog niet hebben voorgesteld

daarnaast zijn dit soort posts, opmerkingen van iemand die zich blijkbaar op zn p*k getrapt voelt omdat ie in de zeik wordt genomen na het nog niet voorstellen en meteen spammen op mf
:^

Ik gun dit topic nu nog het voordeel van de twijfel maar als je gaat lopen flamen dan is het heel snel afgelopen.
 
[me="Cathje"]klikte ook alleen maar op t topic omdat ze misschien wel ffies wou kijken in Enschede hoor O-)[/me]

alleen als je dan ff uit nieuwsgierigheid kijkt bij de user en ziet dat ie aangemeld is om hier te posten dat er een nieuwe motorzaak opent, dan denk je al heel snel aan spam :Y


maarre, bij deze: welkom op MF ZXR-utje :W


meteen vuurdoop gehad :X
 
[me="Cathje"]klikte ook alleen maar op t topic omdat ze misschien wel ffies wou kijken in Enschede hoor O-)[/me]

alleen als je dan ff uit nieuwsgierigheid kijkt bij de user en ziet dat ie aangemeld is om hier te posten dat er een nieuwe motorzaak opent, dan denk je al heel snel aan spam :Y


maarre, bij deze: welkom op MF ZXR-utje :W


meteen vuurdoop gehad :X

:^

Welkom dan maar!
 
[me="Cathje"]klikte ook alleen maar op t topic omdat ze misschien wel ffies wou kijken in Enschede hoor O-)[/me]

alleen als je dan ff uit nieuwsgierigheid kijkt bij de user en ziet dat ie aangemeld is om hier te posten dat er een nieuwe motorzaak opent, dan denk je al heel snel aan spam :Y


maarre, bij deze: welkom op MF ZXR-utje :W


meteen vuurdoop gehad :X
Maar een medewerker had het verschil geweten tussen een opening en een open dag zoals op de site van die winkel staat. Dus vandaar dat het (voorlopig) nog open blijft :)
 
Maareuh, niet om 't 1 of ander he... Maar die zaak bestond al, onder een andere naam... Laatst toevallig wat over gehoord bij Moto-team. Zaak liep niet goed en dus gaat hij met een andere naam verder en met een iets andere insteek :Y... Had er verder ook nog nooit van gehoord :o.
 
Maareuh, niet om 't 1 of ander he... Maar die zaak bestond al, onder een andere naam... Laatst toevallig wat over gehoord bij Moto-team. Zaak liep niet goed en dus gaat hij met een andere naam verder en met een iets andere insteek :Y... Had er verder ook nog nooit van gehoord :o.

Bij die andere zaak, cc-enschede, heb ik mijn helm gekocht.

Als ik eraan denk ga ik ff op de fiets wel kijken.

Ps. ik heb via de kapper (ernaast) gehoord dat het juist wel goed ging en uit zijn voegen groeide.... wie zit de boel te besodemieteren....
 
Laatst bewerkt:
Hallo en bedankt voor de verwelkoming! Ben inderdaad nieuw op dit forum! Zal ff kijken of ik me kan voorstellen. Doet iedereen dat trouwens?

Maar het is interessant om te weten dat die nieuwe zaak al onder een andere naam heeft bestaan, want CCE ken ik inderdaad ook. Maar dit wist ik helemaal niet. Ik heb daar eveneens enkele jaren terug mijn helm gekocht.
Maar het zou inderdaad raar zijn als die zaak niet goed zou lopen en ze nu veel groter verder gaan. Dat zou krom zijn toch?! Dus inderdaad, wie zit de boel te besodemieteren en probeert moto-team het nieuwe oude CCE Motoxcite niet zwart te maken? Ik heb er in iedergeval goede ervaringen mee gehad. Vriendelijk en goed geholpen. En trouwens van Moto-team heb ik ook veel dingen gehoord die niet door de beugel kunnen dus.....
Maar CCE was echt een klein hok. Deze nieuwe zaak is veel groter.
 
dan weet jij iets wat ik nog niet weet
heb alleen maar positieve ervaringen met moto-team :+
 
Ow dat zou ook heel goed kunnen hoor. Er is natuurlijk geen bedrijf waarmee de klanten alleen maar 100% goede of slechte ervaringen hebben, dus mijn zegen heb je! Maar ik hoef er in ieder geval niet naar toe want het zijn nogal een stelletje ongelikte beren daar, dus ik hoop dat ik jou zegen ook heb?! 8-)
Ik denk dat het trouwens ook wel genoeg zegt dat die gasten van Moto-team dat soort praat over een collega/concurrent vertellen. Als een zaak groter gaat en uitbreidt lijkt het me niet echt dat het slecht gaat. Of ben ik nou gek? Maar ja zij zullen wel alles vertellen om de concurrenten zwart te maken. Misschien vertellen ze dat wel omdat het bij henzelf juist zo slecht gaat en zij de klant willen behouden zodat deze niet naar een andere winkel gaat! Hahaha.
Iedereen moet verder lekker naar die winkel gaan waar hij/zij zich prettig voelt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan