Openingsrit 2019 GS topic

Mijn deelname aan de rit wordt een ovb. Dochter lief heeft bedacht dat weekend te plannen voor een verhuizing.

Mogelijk is de verbouwing nog niet klaar en moet er een week later verhuisd worden. In dat geval is 4 mei uiteraard geen probleem.

Omdat ik af en toe een helpende hand toesteek met de verbouwing kan ik misschien wat vertragende tactieken toepassen...}) O-)
 
Mwah, ik heb daar inmiddels voldoende ervaring mee. Kinderen en verhuizen.
Ik heb dan ook een richtlijn uitgevaardigd waarbij mijn persoon niet meer met meuk aan het sjouwen gaat. Dus dat verhuizen kunnen ze prima zonder mij. :Y
 
Mijn deelname aan de rit wordt een ovb. Dochter lief heeft bedacht dat weekend te plannen voor een verhuizing.

Mogelijk is de verbouwing nog niet klaar en moet er een week later verhuisd worden. In dat geval is 4 mei uiteraard geen probleem.

Omdat ik af en toe een helpende hand toesteek met de verbouwing kan ik misschien wat vertragende tactieken toepassen...}) O-)

Zou niet te veel vertragen: voor het het weet wordt het 2 weken uitgesteld.... of is dat soms de bedoeling... })
 
2 a 3 dagen voor de rit op 4 mei wordt hier aangegeven of het definitief wel of niet doorgaat....ff afw88 wat het weer gaat doen.

Vertrek wordt iig 10.00 u vanaf de mac Donalds in Harderwijk..
 
Ik hoef inderdaad niet meer te verhuizen, maar nu word ik weer opgeroepen voor wat anders, nl. slopen. Dat kan ik als de beste en aangezien ik moest kiezen tussen het helpen op 4 of 18 mei, is dat dus helpen slopen op 4 mei geworden.

M.a.w., ik moet weer afhaken.
'(
 
Wij zullen van het weekend ook nog wel even op de brommert stappen. De 4e staat uiteraard geblokt in de agenda.
 
Vandaag de rit voorgereden.

Verzamelen tot 10.00 mac D. Harderwijk.
Vertrek 10.00 uur.
Koffie plm 11.00 Elburg
Lunch plm 14 00 Vierhouten.

Grootste deel vd route zijn kleine weggetjes langs boederijen enzo..dus veel max 60 km/u. Wij zullen best wel iets vlotter rijden maar vaak lukt het niet eens of is het niet verstandig.
Soms kan het wel.stukken vlotter....

Tussen koffie en lunch (bij Tante Sjaan in Vierhouten gereserveerd) wellicht een korte spontane stop voor benen strekken en rookgordijnen te leggen..

Plm 2 mei maak ik hier bekend of de rit definitief wel of niet doorgaat. Afhankelijk van het weer......

Degenen die de track via email willen ontvangen..svp mail naar
dirkenshirley@upcmail.nl
 
Moet mij helaas afmelden. Verhuizing van dochter gaat zoals door haar en haar vriend gepland, plaatsvinden op 4 mei as.

Jammerrrr. Voor de deelnemers een hele fijne en ook veilige dag gewenst. De volgende GS tocht sluit graag weer aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan