Openingsrit 2019 GS topic

Wij hebben gisteren de route halverwege opgepakt, vanaf Zwolle en bij Tante Truus/Sjaan een bakkie gedaan.

Die halve VW Golf begraven in de tuin bij Zwolle in de buurt was wel grappig om te zien.
Helaas de route niet verder kunnen rijden ivm een enorme bak met regen en hagel in Vierhouten..........dus ff geschuild bij Tante en daarna naar huis.
 
Onze dochter is uitgerekend om te bevallen op 10 juni...
Mijn schoonzoon was voor zijn werk weer ettelijke dagen aan 1 stuk uithuizig.
Gisterennacht ben ik tegen een rotvaart met haar naar de kraamkliniek gestoven voor wat gelukkig vals alarm bleek te zijn.... de schrik zit er bij ons nu goed in en ik ga op 1 juni ek. me dus niet te ver van huis avonturen ... sorry.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat zelfs wij gaan afhaken voor de zaterdag. Op de vrijdag avond gaan we naar een concert en dat wordt laat in combi met veel drank.......
Het wil dit jaar niet echt lukken met een GS rit. Of het weer of de agenda werkt niet mee. Balen voor je Dirkie, je doet nog zo je best.

-O-
 
Concertkaartjes verkocht, wij aan toch rijden. Zullen we ondanks de beperkte setting toch maar het plan aanhouden? Het wordt knap weer zaterdag.
 
kanonne......twijfelkont ....
:)

Heb ik net Ten Cats afgebeld............omdat er bijna niemand overbleef........
Dat wordt ff app contact.....:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan