Openingsrit 2021 GS Topic

motormaniac58

MF veteraan
4 mei 2004
6.368
2.643
de polder
Ik denk dat ik weer eens ( al dan niet met hulp van Detox) de openingsrit voor dit topic ga organiseren.
Ik heb hiervoor zaterdag 1 mei als optie in het vizier......

Het wordt een rit op verhard ( sorry Tox...) van plm 175km.
Mogelijk maakt Detox hier een 2e versie van met deels onverhard...
Locatie/route ga ik nog even over denken. Groene Hart of Veluwe zijn wel het leukst en centraal in NL
Route wordt in track hier en in een ander topic gedeeld zodat men deze in zijn/haar gps kan laden en er zelf de route van kan maken.

Het is nu nog onbekend of de horeca dan weer aan het juichen is en wij hen kunnen verwennen met een bezoek of dat de thermoskan en lunchpakket van huis moet worden mee genomen.. Maar er zijn ook locaties waart men de versnaperingen binnen kan halen die dan buiten in het gras gebruikt worden....
Enkele dagen voor de rit wordt bekend gemaakt of de rit definitief wel of niet doorgaat. Dit hangt af van bv het weer maar ook de ontwikkelingen met dat verdomde C.........:)

De ervaring van voorgaande jaren leert dat de groep meestal bestaat uit een soort van "vaste kern". Het zou leuk zijn als een hoop nieuwe gs rijders uit dit topic mee gaan en dat je eens een gezicht bij de nickname krijgt..........

De grootte van de groep bepaalt hoe er gereden wordt.
In 1 kluitje of misschien in 2 groepjes...... 1 lange sliert van 30 gs gaat het niet worden.................

Voor de liefhebbers: zet vast 1 mei in je agenda, pomp je banden op, ververs de olie, Verhulst een reserve batterij voor de fimpjes....

Let op:
verzamelen vanaf 1000 uur bij het 1e waypoint
Dries vd Berg, Stephensonstraat 2, 3836AK Harderwijk.

10.20 uur verdelen groepen in
vrij sportief, sportief en toeristisch.
Vertrek 1030 uur.



WIE GAAN ER MEE:

ZATERDAG 1 MEI
Mr & Mrs Motormaniac
Detox & fast &Sweet
Mr & mrs Ten Cats.
Eddy en Anja
The Little
Kwiedo
Tourist64
HenC
Woekie
Erwin W
Abhteh
Renzo P
Motorduiveltje
Rrikkert
Plexat
Flat twinner
DerJan
Heysie
Erik S
Tiburon jedi

...
 
Laatst bewerkt:
Detox tegen wil en dank
Fast'nSweet ook vast wel

Zoals gebruikelijk noemt Dirk twee data en gaat straks weer switchen en nog een keer switchen, dan wordt het toch een weekend later........ _O-
Ik ga voor het gemak uit van zaterdag de 1ste Veluwe. Het groene hart is mooi, maar ondertussen zo druk op een mooie zaterdag. Voor het moment hoop ik alleen dat wij tegen deze tijd weer normaal mogen doen en een groepsrit geen taboe meer is.
 
Wij zouden zomaar eens mee kunnen omdat ons internationale tripje rond Moezel en Rijn is afgelast.

Maken wij zelf weer ons eigen gedooggroepje..... ;)
 
Check! Bendurbij ...


Als was het al omdat
andreas.JPG
berg.JPG
'm niet gaat worden dit jaar .... '(
 
Laatst bewerkt:
Mooi initiatief !,
Lijkt me wel leuk om jullie eens in 'real life' te ontmoeten,
Wat natuurlijk geheel wederzijds is ... ahum ... :+

ik laat t nog weten ...
 
Het lijkt te gaan lukken. Was iets essentieels vergeten maar dat gaat niet door geloof ik.
 
Ik denk dat ik weer eens ( al dan niet met hulp van Detox) de openingsrit voor dit topic ga organiseren.
Ik heb hiervoor zaterdag 1 mei als optie in het vizier......

Het wordt een rit op verhard ( sorry Tox...) van plm 175km.
Mogelijk maakt Detox hier een 2e versie van met deels onverhard...
Locatie/route ga ik nog even over denken. Groene Hart of Veluwe zijn wel het leukst en centraal in NL
Route wordt in track hier en in een ander topic gedeeld zodat men deze in zijn/haar gps kan laden en er zelf de route van kan maken.

Het is nu nog onbekend of de horeca dan weer aan het juichen is en wij hen kunnen verwennen met een bezoek of dat de thermoskan en lunchpakket van huis moet worden mee genomen.. Maar er zijn ook locaties waart men de versnaperingen binnen kan halen die dan buiten in het gras gebruikt worden....
Enkele dagen voor de rit wordt bekend gemaakt of de rit definitief wel of niet doorgaat. Dit hangt af van bv het weer maar ook de ontwikkelingen met dat verdomde C.........:)

De ervaring van voorgaande jaren leert dat de groep meestal bestaat uit een soort van "vaste kern". Het zou leuk zijn als een hoop nieuwe gs rijders uit dit topic mee gaan en dat je eens een gezicht bij de nickname krijgt..........

De grootte van de groep bepaalt hoe er gereden wordt.
In 1 kluitje of misschien in 2 groepjes...... 1 lange sliert van 30 gs gaat het niet worden.................

Voor de liefhebbers: zet vast 1 mei in je agenda, pomp je banden op, ververs de olie, Verhulst een reserve batterij voor de fimpjes....

WIE GAAN ER MEE:

ZATERDAG 1 MEI
Mr & Mrs Motormaniac
Detox & fast &Sweet
Mr & mrs Ten Cats.
Eddy en Anja
The Little
Ton & Hennie
Kwiedo
Tourist64
HenC
Woekie
Erwin W
De Alchemist
Renzo P


...
The usual suspects zie ik al in het lijstje staan. :+

Je mag ons er wel OVB bij zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan