Openingsrit 2021 GS Topic

Zo'n BMW navi heb ik helaas niet. Zijn er ook telefoonapps waar je die route op kan zetten?

Er zijn sowieso wel telefoonapps waar je een route mee kunt rijden, bijvoorbeeld die van TomTom of van Osmand en er zuller er vast wel meer zijn, maar als je dan weer wèl van het padje af wilt, dan zit je snel op het spoor van een echte Zumo..
 
Er zijn sowieso wel telefoonapps waar je een route mee kunt rijden, bijvoorbeeld die van TomTom of van Osmand en er zuller er vast wel meer zijn, maar als je dan weer wèl van het padje af wilt, dan zit je snel op het spoor van een echte Zumo..

Ok bedankt. Zal eens kijken of die apps werken. Anders maar achter jullie aan rijden. Rijd normaal alleen naar werk met mijn GS800 en dan heb je zo'n zumo niet nodig.
 
Ergens tussen de 3000 en 3500 tpm trilt hij en daarna staat hij weer stil. Beugeltje van een paar tientjes van Givi.
 
Het gaat helaas niet lukken om er zaterdag bij te zijn.

En nogmaals hulde voor de routemakers :}
Heeft iemand echt zijn best op gedaan :Y
 
Ook mijn aanwezig lijkt wankel te worden, kans is aanwezig dat ik aan het werk moet maar dat hoor ik pas eind vd week...."fingers crossed"
 
En.....het blijft droog.

Warme jas en broek aan...voor de zekerheid thermoskan met koffie en wat blikjes frisdrank en wat hapjes ...je weet maar nooit
 
Klopt.
20210428_140921.jpg
 
echt lang geleden dat ik daar ben geweest ,, is de boulevard nog steeds een no go zone voor motorfietsen ?
 
En helaas is het definitief, ik mag zaterdagochtend arbeid verrichten...... hopelijk de najaarsrit dan maar. Ik zal binnenkort de route rijden en aan jullie denken......
 
Terug
Bovenaan Onderaan