Openingsrit 2021 GS Topic

Daar heb je nog ruim een maand de tijd voor. Zadel, ruit en klep zijn zo gefixt, de rest van e zaken wordt wel een dingetje denk ik.
 
Daar heb je nog ruim een maand de tijd voor. Zadel, ruit en klep zijn zo gefixt, de rest van e zaken wordt wel een dingetje denk ik.
net andersom , garantie, dat zadel en ruit moet ik zelf betalen ,, ik ga niet ff alles zo nieuw kopen ,, kijk rustig rond, de centjes klotsen hier niet tegen de plinten
 
 
Tijd geleden dat ik een MF rit heb gedaan. Toen de oude barrel ritten nog populair waren....
 
Volg ook. Ben bang dat ik dan echt net mijn GS heb en nog binnen de 1000km zit, als in, rijden als een...
 
Geen probleem
De engelsen zeggen ride it like you stole it...
Wij doen normaal.hoor...veel kruip door sluip door...
Juist perfect om in te rijden..!
 
Je moest eens weten hoe een motorblok getest wordt als hij net van de band afrolt, zo erg hebben wij nog nooit een koud motorblok mishandeld. Ik heb nieuwe motorblokken gewoon gebruikt zonder te hoge continue toerentallen. Bij mijn auto's en motoren nooit last gehad van overmatig olieverbruik. Vaak ben je te bang! :)
 
Als mijn maatje Scorp( 1250GS) meerijdt wil ik ook wel aansluiten in gedooggroepje, KTM SDGT1290, als dat mag
 
Als mijn maatje Scorp( 1250GS) meerijdt wil ik ook wel aansluiten in gedooggroepje, KTM SDGT1290, als dat mag

Scorp heeft zich hier nog niet opgegeven...of ik heb iets gemist...
Ik heb je vast toegevoegd..
Mocht het vervallen of Scorp komt erbij dan lees ik het vast hier...
 
Hoe groot mag de groep worden? En hoe gaan we bepalen wie er in kleinere groepjes gaan rijden?

Goeie vraag..
De praktijk leert dat er ook.altijd weer afvallers zijn...
Op.de verzamelplaats (Harderwijk) kijken we op De dag wel met hoeveel motoren we zijn..
Zoals het er nu voorstaat lijkt het mij verstandig in 2 groepen te splitsen....
Een sliert van 20-25 motoren houd je niet bij elkaar..
Ten Cats en ik (en mogelijk Detox) gaan plm half april voorrijden.
Daarna wordt hier een gpx gepost met de 2 routes. 1 verhard en 1 met een beetje onverhard.....een beetje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan